مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش:

نظام تعلیم و تربیت باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش ‌تاکید کرد که نظام تعلیم و تربیت باید در جایگاه واقعی خود به‌عنوان جایگاه برتر وجود داشته باشد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نظام تعلیم و تربیت باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، محمد جعفری در گردهمایی رؤسای ادارات تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی مدارس سراسر کشور، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، اظهار کرد: اصفهان میزبان بسیاری از برنامه‌های مختلف ملی نظیر مسابقات فرهنگیان در سال گذشته و همچنین کارگروه‌های مختلفی را عهده‌دار بوده که قابل‌تقدیر است.

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن، ادامه داد: قدردان ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس هستیم زیرا هرچه امروز در اختیار داریم را مدیون ایثارگران هستیم.

جعفری با اشاره به سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در اجلاس سراسری مدیران اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت باید در جایگاه واقعی خود به‌عنوان جایگاه برتر وجود داشته باشد که در آموزش و پرورش استان اصفهان این امر وجود دارد و تحقق انسجام در آموزش و پرورش استان اصفهان نیز قابل‌ تقدیر است.

تبیین برنامه شایستگی‌های حرکتی نوآموزان بدو ورود به دبستان، ارائه برنامه‌های حوزه فضاها و فعالیت‌های ورزشی، ارائه برنامه‌های حوزه آموزش و منابع انسانی، تبیین دستورالعمل توسعه سنواتی منابع انسانی از جمله برنامه‌های این گردهمایی سه‌روزه عنوان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار