مسئول اسکان جمعیت خدمتگزاران:

80 مدرسه در طرح گام‌های عاشقی پذیرای زائران هستند

مشهد(پانا)- مسئول اسکان جمعیت خدمتگزاران در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی طرح گام‌های عاشقی گفت هشتاد مدرسه در طرح گام‌های عاشقی پذیرای زائران هستند.

کد مطلب: ۱۳۹۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
80 مدرسه در طرح گام‌های عاشقی پذیرای زائران هستند

غلامرضا خوش نیت، مسئول اسکان جمعیت خدمتگزاران در حاشیه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی طرح گام های عاشقی گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته امسال در دهه آخر صفر، ما حدود نهصد هزار تا یک میلیون زائر پیاده خواهیم داشت. از این تعداد هم دویست هزار نفر تحت پوشش طرح گام های عاشقی قرار خواهند گرفت و سه شبانه روز از زائران پذیرایی خواهیم کرد.

خوش نیت ادامه داد: بیشترین مدارس ما هم در این طرح برای ناحیه ۳ است که برای زائرین تدارک دیده شده است. در سه روزی که زائرین مهمان ما در مدارس هستند، ما برنامه های فرهنگی را هم برای زائران تدارک خواهیم دید تا سفری که به شهر مشهد مقدس داشتند، سفری به یاد ماندنی شود.

مسئول اسکان جمعیت خدمتگزاران افزود: برنامه ما در طرح گام های عاشقی این است که طرح فرهنگی ما در ایام دیگر سال هم برقرار باشد تا زائرین بتوانند از آن استفاده کنند. هشتاد مدرسه هم در این طرح برای سکونت زائران آماده می شوند تا پذیرای زائرین آقا علی بن موسی الرضا(ع) باشند.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار