مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

برگزاری امتحانات پایان دوره سوادآموزی در شهرستان‌ملارد

ملارد (پانا) - مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری امتحانات پایان دوره سوادآموزی در ۵ حوزه امتحانی این شهرستان با هدف شناسایی نارسایی‌های آموزشی و مشکلات تدریس آمورش‌دهندگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات پایان دوره سوادآموزی در شهرستان‌ملارد

آذر خشنود، مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد گفت: امتحانات پایانی دوره‌های مختلف سوادآموزی شهرستان ملارد از تیرماه در قالب 5 حوزه امتحانی آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این آزمون با حضور 24 نفر سوادآموز دوره تحکیم سواد در یک حوزه امتحانی و 66 نفر سوادآموز دوره انتقال در دو حوزه امتحان پایانی و 74 سوادآموز در دو حوزه امتحانی پایانی در حال برگزاری است.

خشنود ضمن قدردانی از همکاری مدیران و همکاران فرهنگی که در امر برگزاری آزمون‌ها با حوزه سوادآموزی همکاری دارند، افزود: این آزمون با اهدافی چون فراهم آوردن زمینه مشارکت سوادآموزان در فرآیند یادگیری، یاددهی و بهره‌گیری مطلوب و بهینه از فرصت‌های تحصیلی به وجود آمده برای سوادآموزان به منظور ارتقاء آنان به دوره تحصیلی بالاتر برگزار می‌شود.

مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: شناسایی نارسایی‌های آموزشی سوادآموزان و کمک برای رفع آن و شناسایی مشکلات تدریس آموزش‌دهندگان و تلاش برای رفع آن از اهداف دیگر برگزاری این آزمون است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار