معاون تولید و انتشارات مجلات رشد کشور:

مجلات رشد به عنوان رسانه‌ای تاثیرگذار در بسته‌های آموزشی مورد توجه است

مشهد (پانا) - معاون تولید و انتشارات مجلات رشد کشور در بیست و یکمین نشست کشوری معاونین آموزشی و نمایندگان نشریات رشد گفت مجلات رشد به عنوان رسانه تاثیرگذار در بسته‌های آموزشی و تربیتی اهمیت دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مجلات رشد به عنوان رسانه‌ای تاثیرگذار در بسته‌های آموزشی مورد توجه است

بیست و یکمین نشست با حضور محمد صالح مذبنی، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و سید کمال شهابلو، معاون تولید و انتشارات مجلات رشد به همراه نمایندگان مجلات رشد استان‌ها و مسئولان و کارشناسان دفتر انتشارات و فناوری آموزشی کشور در مشهد مقدس برگزار شد. هدف اصلی این نشست، انتقال اهداف، تجربیات و سیاست‌ها بین استان‌ها بوده است.و در این نشست معاونین آموزشی استان ها و نمایندگان مجلات رشد به تشریح عملکرد یکساله خود و بیان برنامه های کاری درسال جدید را بیان کردند.

سید کمال شهابلو، معاون تولید و انتشارات مجلات رشد کشور، اهمیت مجلات رشد را به عنوان رسانه‌ای تأثیرگذار در بسته‌های آموزشی و تربیتی بیان کردو گفت: برگزاری این نشست برای انتقال سیاست‌ها، اهداف و انتقالات بین استانی است که هر ساله قبل از مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش مجلات رشد در آموزش و اطلاع رسانی، بیان کرد: مجلات رشد دوره ابتدایی تیراژ بالایی در سال تحصیلی دارند و حتی در دوران تعطیلی های کرونا، حجم چاپ مجلات پایدار بود و تا شش میلیون نسخه چاپ می شد.

شهابلو همچنین تأکید کرد: محتوای مجلات رشد، با اسناد بالادستی و برنامه درسی ملی، یک بسته آموزشی مناسب را برای دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. نشست مورد بحث، برای تبادل نظر و انتقال تجربیات و ارائه سیاست‌های جدید در زمینه مجلات رشد و آموزش و پرورش دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است.

دانش آموز خبرنگار:احدغایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار