سرپرست هیات آمادگی جسمانی شهرستان رباط‌کریم در دیدار با دانش‌‌آموز خبرنگاران پانا:

خبرنگار، چشم بینای شهر است

رباط‌کریم (پانا) - سرپرست هیات آمادگی جسمانی شهرستان رباط‌کریم در دیدار با دانش‌‌آموز خبرنگاران پانا، خبرنگار را چشم بینای شهر دانست و گفت که پایبند بودن به اخلاق حرفه‌ای، تلاش برای گرفتن حق مردم و جلب اعتماد مردم از جمله رسالت‌هایی است که خبرنگار باید آن را اولویت کارش قرار دهد.

کد مطلب: ۱۳۹۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار، چشم بینای شهر است

در مراسمی در راستای تقدیر از خبرنگاران شهرستان رباط‌کریم، با حضور محسن نوری سرپرست هیات آمادگی‌جسمانی شهرستان رباط‌کریم، ابراهیم سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم و خدیجه ابوترابی مسئول طرح ۲۰۲۰ شهرستان رباط‌کریم از دانش‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان رباط‌کریم و شهر جدید پرند تجلیل شد.

محسن نوری، سرپرست هیات آمادگی‌ جسمانی شهرستان رباط کریم در دیدار با دانش‌‌آموز خبرنگاران پانا شهرستان رباط‌کریم و شهر جدید پرند، به رسالت‌های خبرنگاری اشاره کرد و اظهار کرد: خبرنگار، چشم بینای شهر است. او کم و کاستی‌ها و مشکلات را می بیند، دغدغه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و غیره را می سازد و درد جامعه را بیان می کند. خبرنگار می‌تواند برای جامعه سرنوشت متفاوتی بسازد. پایبند بودن به اخلاق حرفه‌ای، تلاش برای گرفتن حق مردم و جلب اعتماد مردم از جمله رسالت‌هایی است که خبرنگار باید آن را اولویت کارش قرار دهد.

وی در ادامه به نیروی جوانی اشاره کرد و افزود: باید از نیروی جوانی به بهترین شکل برای رشد و شکوفایی استعدادها بهره برد. حضرت علی (ع) فرمودند: «فرصت‌ها چون ابر می گذرد»، از خبرنگاران جوان می‌‌خواهم که با بهره‌گیری از الگوهای مناسب خود را برای ساختن ایرانی قوی و آباد آماده کنند.

در ادامه محسن نوری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ابراهیم سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم در حوزه جوانان از وی خواستند تا با بکارگیری از خبرنگاران جوان به عنوان مسئولین روابط عمومی هیات‌های ورزشی سبب ایجاد انگیزه و رغبت برای آنها شوند و از طرفی هم رویدادهای مهم ورزشی شهرستان توسط این جوانان منعکس خواهد شد که سبب رشد ورزش و پیشرفت اداره خواهد بود.

ابراهیم سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه از همکاری خود را با آموزش و پرورش و همچنین خبرگزاری پانا خبر داد و خطاب به علیرضا بیک‌محمدی کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم گفت که با همکاری‌های لازم امکانات این اداره را در اختیار دانش‌آموز خبرنگاران قرار خواهد داد.

سلیمانی در ادامه با تشریح برنامه‌هایی که در اداره ورزش و جوانان انجام شده بود تصریح کرد: برگزاری ۱۷۰ مسابقه در سال گذشته از جمله دستاوردهای اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط‌کریم است. ما توانستیم ۸۴۰ بازی فوتبال را به صورت رسمی که ۱۶ لیگ در رباط‌کریم، ۱۰ لیگ در نصیر‌شهر و ۱۰ لیگ را در پرند برگزار کنیم. همچنین در مسابقات کاراته نیز توانستیم ۱۱ مسابقه در کشور و استان را میزبان باشیم و با افتخار میزبان مسابقات کاراته ارتش جمهوری اسلامی ایران بودیم، که ۶۰ تیم در این مسابقات به رقابت با همدیگر پرداختند. همچنین توانستیم در حوزه ورزش و جوانان جزو پنج شهرستان برتر در شهرستان‌های استان تهران باشیم.

خدیجه ابو‌ترابی مسئول طرح ۲۰۲۰ شهرستان رباط کریم در ادامه با بیان تشریح این طرح اذعان کرد:« طرح ۲۰۲۰ یا طرح توانمندسازی و دغدغه‌های مناطق کم برخوردار در شهرستان رباط‌کریم از فروردین امسال کلید خورده است. این طرح سفیدار، شترخوار، پرندک، الارد و کیکاور را شامل می‌شود. طرح ۲۰۲۰ از طرف مقام معظم رهبری تایید شده است.

ابوترابی در ادامه از دانش‌آموز خبرنگاران دعوت کرد که با اطلاع رسانی‌های خود در این حوزه این طرح را همراهی کنند.همچنین از بهار افراسیابی دانش‌آموز خبرنگار‌پانا و مسئول روابط‌عمومی هیأت آمادگی‌جسمانی شهرستان رباط‌کریم و آیلین زحلی‌مند دانش‌آموزخبرنگار پانا و دفتر‌ دار این هیأت نیز به مناسبت روز خبرنگار تقدیر و تشکر شد.

در پایان این جلسه رابطین شهرستان رباط‌کریم و شهر جدید پرند از روند اجرایی خبرگزاری پانا سخن گفتند و گزارش یک‌ساله این خبرگزاری در شهرستان رباط‌کریم را بیان کردند.همچنین کارشناس مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم از رئیس اداره ورزش و جوانان دعوت کرد که در گروه شورای برنامه‌ریزی اداره شهرستان رباط‌کریم همراه مسئولین و دانش‌آموزان باشد.

دانش‌آموزخبرنگار: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار