شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس برگزار کرد؛

بازدید برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی از ارکان بازار سرمایه

تهران (پانا) - 40 نفر از دانش‌آموزان برگزیده المپیاد دانش‌آموزی کشوری رشته مدیریت و اقتصاد، از سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت بورس تهران بازدید کردند و با ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار ملاقات داشتند.

کد مطلب: ۱۳۹۷۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید برگزیدگان المپیاد دانش‌آموزی از ارکان بازار سرمایه

به گزارش روابط عمومی شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس، در قالب برنامه ارتقای سواد مالی مدارس، نخستین گروه دانش‌آموزی متشکل از 40 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر برگزیده چهارمین دوره المپیاد دانش‌آموزی کشوری در رشته مدیریت و اقتصاد طی برنامه یک روزه آشنایی با بازار سرمایه، در ابتدا از سازمان بورس و اوراق بهادار بازدید کردند و ضمن آشنایی با تازه‌های نشر در حوزه سواد مالی و کتاب‌های منتشر شده توسط «انتشارات بورس» با مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار دیدار کردند.

عشقی در بخشی از این دیدار با اشاره به تلاش برای افزایش مهارت مالی دانش‌آموزان، گفت: بازار سرمایه امروز بیش از همیشه به نیروی متخصص، به‌خصوص نیرویی با مهارت‌های میان‌رشته‌ای نیازمند است.


وی افزود: به طور مثال دانش‌آموخته رشته کامپیوتری که اشراف به مباحث مالی داشته باشد می‌تواند نیروی بسیار کارآمدی در بازار سرمایه محسوب شده و مورد توجه نهادهای مالی و ارکان، برای جذب باشد.

رئیس سازمان بورس با اعلام استقبال این سازمان از بازدید دانش‌آموزان از ارکان بازار سرمایه و آشنایی چهره به چهره آن‌ها با بورس و مدیران آن، گفت: این بازدیدها می‌تواند به شناخت دو طرفه بدنه بازار سرمایه و دانش‌آموزان از توانایی‌ها و نیازهای یکدیگر منجر شده و در آینده نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار