سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی خراسان رضوی:

مهم‌ترین چالش معاونت پرورشی و فرهنگی کمبود نیروی انسانی است

مشهد (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی خراسان رضوی گفت مهم‌ترین چالش معاونت پرورشی و فرهنگی کمبود نیروی انسانی است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین چالش معاونت پرورشی و فرهنگی کمبود نیروی انسانی است

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی نواحی و مناطق ۴۷گانه استان خراسان رضوی که به مدت دو روز در اردوگاه تربیتی ثامن الحجج(ع) برگزار شد، ضمن اشاره به برخی از چالش های بخش پرورشی گفت: یکی از چالش های مهم در بدنه معاونت پرورشی کمبود نیروی انسانی است و ما نمی‌توانیم به زودی از این چالش عبور کنیم.

علی مهدوی خواه در ادامه افزود: کار پرورشی و فرهنگی باید توسط متخصصان انجام شود زیرا کار خارج از تخصص باعث به چالش انداختن مدارس می شود و یکی از نقاط ضعف ما عاملیت ندادن مربی در بدنه کار پرورشی است و باید توجه داشته باشیم که دانش آموزان مورد استفاده ابزاری قرار نگیرند و از مهارت آنان در راستای افزایش مهارت و رشد خودشان استفاده شود.

وی گفت: یکی از سازمان هایی که به جد به دانش آموزان میدان داده است و در امر مهارت پروری دانش آموزان فعالیت می کند سازمان دانش آموزی است و این سازمان توانسته متربیان را عاملیت قرار بدهد.

دانش آموز خبرنگار : احد غایتی،پارسا محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار