مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش کلات:

مطالعه و برنامه‌ریزی مناسب باعث تسلط بر محتوای کتب درسی می‌شود

کلات (پانا) - مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان کلات از آغاز امتحانات نهایی در نوبت شهریورماه۱۴۰۲ همزمان در سراسر کشور از ۲۸ مرداد لغایت ۱۳ شهریورماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مطالعه و برنامه‌ریزی مناسب باعث تسلط بر محتوای کتب درسی می‌شود

ابوالفضل ایزدی گفت: آزمون های نهایی نوبت شهریور در سه رشته علوم تجربی، ریاضی و فیزیک و ادبیات و علوم انسانی، در شهرستان کلات و طبق زمانبندی کشوری در محل دبیرستان شهید باهنر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نوبت از امتحانات تعداد ۳۷۳ دانش آموز با مجموع ۹۹۷ نفر درس در ۱۱ روز آزمون خواهند داد.

ایزدی اظهار کرد: با توجه به تاثیر قطعی ۴۰ درصدی سوابق تحصیلی دانش آموزان در امسال و ۵۰ و ۶۰ درصدی سوابق در سال‌های آینده در نتیجه کنکور سراسری و بر اساس بررسی به عمل آمده در خصوص سوالات امتحانات نهایی خردادماه که تماماً از محتوای کتب درسی طراحی شده بود، انتظار می‌رود دانش آموزان ضمن حذف متغیرهای مزاحم در ایام امتحانات و فراهم آوردن محیطی آرام در منزل توسط والدین با مطالعه دقیق، محتوای کتب درسی و توجه به نکاتی، نتیجه مطلوبی را کسب کنند.

با برنامه‌ریزی مناسب مطالعه کنیم و بر محتوای کتب درسی مسلط شویم.

در جلسه آزمون روی سربرگ پاسخنانه مطلقا چیزی نوشته نشود.(پاسخ برگ ها توسط سامانه شخصی سازی شده است.)

همراه داشتن هر نوع وسایل ارتباطی و دارای سیگنال حتی خاموش در حوزه امتحانی مطلقا ممنوع است(حوزه امتحانی هیچ گونه مسئولیتی در قبال دریافت و نگهداری این موارد ندارد.)

وی از بسته شدن در حوزه امتحانی از ساعت 7:30صبح خبر داد و گفت: ورود دانش آموزان بعد از زمان مشخص شده ممنوع است و انتظار می رود دانش آموزان نیم ساعت قبل در محل حوزه آزمون حاضر باشید.

وی خطاب به والدین افزود: قبل از شروع امتحانات نسبت به شناسایی حوزه امتحانی فرزندتان از پیش اقدام کنید.

ایزدی همچنین در پایان ضمن آرزوی توفیق و سربلندی برای داوطلبان در این نوبت از آزمون‌ها، همراه داشتن شناسنامه عکس دار و کارت ورود به جلسه تا پایان امتحانات الزامی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار