مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:

توجه ویژه به اجرای سند تحول بنیادین از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش برای سال جاری است

اصفهان (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش کل کشور هرسال با اهداف ترسیم نقشه راه برای بازگشایی مدارس در سال‌های پیش رو برگزار می‌شود‌.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به اجرای سند تحول بنیادین از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش  برای سال جاری است

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در حاشیه مراسم اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش کل کشور درگفت و گو با پانا اظهار کرد: اجلاس سالانه رؤسای آموزش و پرورش کل کشور هرسال با اهداف ترسیم نقشه راه برای بازگشایی مدارس در سال‌های پیش رو برگزار می‌شود‌.

وی ادامه داد: تفاوتی که مراسم امسال با سال های گذشت داشت، نیمه متمرکز برگزار شدن این اجلاس بود؛ تهران و استان های همجوار تهران به صورت حضوری و در مراکز استان ها به صورت برخط اجلاس را برگزار کردند.

ابراهیمی افزود: در محورهای ده گانه مباحثی مطرح و به هم‌اندیشی گذاشته و اشتراک گذاری شد؛ نظرات بسیار خوبی در این جلسه از همکاران به اشتراک گذاشته و نهایتا مصوب و جمع بندی شد؛ این هم‌اندیشی برای سال تحصیلی بالا بسیار موثر است.

‌مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: هر جامعه‌ و مردمی نیاز دارند تا در کنار هم باشند، از مشورت یکدیگر بهره ببرند و هم‌اندیشی کنند؛ خلاقیت های خود رو به اشتراک بگذارند تا تاثیر مثبت داشته باشند.

ابراهیمی گفت: توجه ویژه به اجرایی سازی سند تحول بنیادین در سطح مدرسه، توجه ویژه به مدارس دولتی عادی، توجه به تربیت دینی و عدالت آموزشی مهمترین اقدامات ما برای سال جاری است.

وی در پایان گفت: تلخ‌ترین خبر در دوران اسارت رحلت حضرت امام و شیرین‌ترین خبر انتخاب حضرت آقا به رهبری انقلاب اسلامی بود که دشمن را مایوس کرد از اینکه دولت جمهوری اسلامی دچار مشکل شود.

دانش آموز خبرنگار: مهسا زین‌ العابدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار