امام جمعه رودهن در مراسم تقدیر از آزادگان رودهن :

آزادگان، سرمایه‌های معنوی و ملی برای هر ایرانی هستند

رودهن(پانا) - امام‌جمعه رودهن در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور با عنوان شب خاطره‌ها در تپه نورالشهدا رودهن، آزادگان را نماد ایثار، مقاومت، غرور و سرمایه‌های معنوی و ملی برای هر ایرانی برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آزادگان، سرمایه‌های معنوی و ملی برای هر ایرانی هستند

مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور با عنوان شب خاطره در مزار شهدای گمنام شهر رودهن برگزار شد. این مراسم، با خیرمقدم گویی سرگرد پاسدار پیمان زینلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی‌ابن ابیطالب (ع) رودهن و سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، روایت‌گری جانباز و آزاده سعید رمضانعلی و تعدادی از آزادگان دیگر، شعرخوانی شاعر اهل بیت حسن منعم پارچه‌باف و با حضور فاطمه صدیفی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌دماوند، علیرضا نورمحمدی مدیر حوزه هنری شهرستان دماوند و جمعی از آزادگان، جانبازان، ایثارگران و خانواده محترم شهدا و مردم دیندار و ولایتمدار رودهن در مزار شهدای گمنام شهر رودهن به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بروجردی شهر رودهن، حوزه هنری شهرستان‌دماوند و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌دماوند برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، امام‌جمعه بخش‌رودهن بیان کرد: از جمله کسانی که مفاهیمی چون ایمان به خدا، صبر و توکل را در عمل تحقق بخشیدن، آزادگان سرافراز ما هستند که همیشه شایسته تقدیر و قدردانی هستند، آزادگان یادگاران دوران ایثار و مقاومت هستند که یاد و خاطره‌شان همیشه باید بزرگ داشته شود.

وی افزود: آزادگان عزیز ما در سایه اتصال به خدا، در اسارت، صبوری و مقاومت و پایداری را معنایی حقیقی کردند. آنها سرمایه‌های معنوی جامعه ما هستند که باید این سرمایه‌ها را قدر دانست و از آنها تجلیل درخورد کرد، آزادگان افتخار و عزت انقلاب و ملت ما هستند.

در پایان این برنامه از تعدادی از آزادگان حاضر در برنامه تقدیر و تشکر شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین سعیدی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار