مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بام و صفی آباد

آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند

بام وصفی (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بام و صفی آباد عنوان کرد آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند

پیام مدیر آموزش و پرورش بام و صفی آباد به این شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود» امام خمینی (ره)

۲۶ مرداد ۱۳۶۹، میهن‌مان شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک ایران گذاشتند. آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه‌های مزدوران بعث، هراسی به خود راه ندادند. آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی‌ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه‌هایی فراخ‌تر از اقیانوس داشتند که از همه‌جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند؛ آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند.

عرصه پربرکت دفاع مقدس، صحنه حضور مردان و زنان باایمانی بود که توانستند حماسه‌ای به‌یادماندنی و جاودان از خود به یادگار بگذارند. اینان بر عهد خویش با خون شهیدان پایبند ماندند و با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، پیروزی وسربلندی روز افزون نظام جمهوری اسلامی‌ایران را در ظل توجهات بقیه الله اعظم از خداوند مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار