مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تکمیل پروژه‌های در حال اتمام، اولویت آموزش و پرورش استان است

تبادکان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت تکمیل پروژه‌های در حال اتمام، اولویت آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۱۳۹۶۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل پروژه‌های در حال اتمام، اولویت آموزش و پرورش استان است

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور با شعار معلم تمدن ساز، مدرسه اثربخش، ایران قوی که همزمان در سراسر کشور و به صورت مجازی برگزار می شود، با اشاره به کارهای خوبی که به صورت جهادی در استان برگزار می شود بیان کرد: قطعا سال تحصیلی جدید، مسائل و فراز و نشیب های خود را خواهد داشت؛ مدیران مناطق خود را آماده کنند تا در برنامه های پیش بینی نشده که در آغاز سال تحصیلی اتفاق می افتد، بتوانیم با آن به خوبی مواجه شویم و آن را برطرف کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به روز آخر مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه دوره ابتدایی گفت: ۷۰ کانون در این زمینه فعال بودند که با کمک معاونت ها این امر خطیر به نتیجه رسید و امید است در دوره های ارزیابی بعدی ارزیابی دبیران به نحوی باشد که نیروهای پرورشی و خدماتی هم قبل از شروع سال تحصیلی در مدارس مستقر شوند.

وی با اشاره به اولویت بندی در کارها برای داشتن یک مهر پر نشاط پیشنهاد داد: اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان توان و تمرکز خود را بر پروژه هایی قرار دهد که به اول مهر و بازگشایی مدارس می رسند.

شوشتری در پایان، ضمن اشاره به ۲۶ مرداد روز آزادسازی اسرای جنگی بیان کرد: این حقانیت و جایگاهی که امام و انقلاب دارد بدون ذره ای تردید و شک باید حفظ شود، چرا که وظیفه ماست.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه سادات نوریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار