علیرضا کریمیان در نشست مشترک شورای راهبردی و مدیران مناطق:

ارتقاء سطح بهره‌وری مهم‌ترین هدف ساماندهی نیروی انسانی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، بهره‌گیری از منابع موجود در راستای ارتقاءسطح بهره‌وری را مهم‌ترین هدف ساماندهی نیروی انسانی دانست و بر توجه و برنامه ریزی مناسب به منظور ساماندهی نیروی انسانی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء سطح بهره‌وری مهم‌ترین هدف ساماندهی نیروی انسانی است

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت در نشست مشترک شورای راهبردی و مدیران مناطق ۱۹گانه شهر تهران با اشاره به اهمیت ساماندهی نیروی انسانی تصریح کرد: بدون شک انجام فرآیند صحیح ساماندهی مبتنی بر سیاست های سند تحول بنیادین و مفاد زیرنظام های شش‌گانه که مورد تائید و تاکید مقام معظم رهبری است، منجر به افزایش کیفیت فعالیت‌ها، تقویت شایستگی‌های اعتقادی و حرفه ای معلمان خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در نشست مشترک شورای راهبردی و مدیران مناطق ۱۹ گانه شهر تهران که به میزبانی منطقه ۱۳ برگزار شد، بهره‌گیری از منابع موجود در راستای ارتقاء سطح بهره‌وری را مهمترین هدف ساماندهی نیروی انسانی دانست و بر توجه و برنامه ریزی مناسب به منظور ساماندهی نیروی انسانی تاکید کرد.

کریمیان با بیان اینکه هیچ سازمانی بدون برنامه‌ریزی مشخص و مدون نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد، خاطرنشان کرد: در بحث ساماندهی نیروی انسانی علاوه بر برنامه‌ریزی دقیق، تشکیل کارگروهی منسجم و هوشمندانه لازم و ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به اهمیت ساماندهی نیروی انسانی تصریح کرد: بدون شک انجام فرآیند صحیح ساماندهی مبتنی بر سیاست های سند تحول بنیادین و مفاد زیرنظام های ششگانه که مورد تائید و تاکید مقام معظم رهبری است، منجر به افزایش کیفیت فعالیت‌ها، تقویت شایستگی‌های اعتقادی و حرفه ای معلمان خواهد شد.

وی استفاده از تمام ظرفیت های آموزش و پرورش را در راستای اثربخشی فعالیت های آموزشی و پرورشی مهم خواند و گفت: ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی و پرورشی به صورت برنامه دار برای بهبود روند شرایط موجود و اثرگذاری مطلوب در حال پیگیری و اجراست.

کریمیان با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی یکی از اولویت های قابل توجه آموزش و پرورش شهر تهران است، افزود: فرایند و نقش ساماندهی نیروی انسانی در تحقق توسعه عدالت آموزشی بسیار تاثیرگذار و بی‌بدیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون اهمیت پروژه مهر خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه مهر؛ رویکرد اصلی و مدیریتی آموزش و پرورش شهر تهران ساماندهی نیروی انسانی و تشکیل کلاس درس به منظور جلوگیری از هدررفت منابع انسانی است.

وی با اشاره به اهمیت بالای پروژه مهر و تاکید در فراهم کردن مقدمات اجرای مناسب این برنامه در شروع سال تحصیلی آینده، پروژه مهر را سنجه اصلی توانمندی مدیریت در آموزش و پرورش دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار