در پاسخ به پانا مطرح شد؛

واکنش سخنگوی قوه‌قضاییه به تبادل اخیر زندانیان بین ایران و آمریکا

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضاییه در واکنش به تبادل اخیر زندانیان بین ایران و آمریکا گفت تفاهمی صورت گرفته است و در این تفاهم تعدادی از زندانیان آزاد می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۵۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
واکنش سخنگوی قوه‌قضاییه به تبادل اخیر زندانیان بین ایران و آمریکا

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال پانا درباره تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا و آخرین وضعیت جاسوس ایرانی و امریکایی که اخیرا بازداشت شده است، گفت: تفاهمی صورت گرفته است و در این تفاهم تعدادی از زندانیان آزاد می‌شوند و این زندانیان اتباع ما در زندان‌های خارج از کشور گرفتار شده بودند و به عبارتی گروگان گیری صورت گرفته بود و این افراد را بی گناه در زندان‌ها نگه داشته شده بودند به همین دلیل آزادی آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: این افراد کسانی بودند که باید آزاد می‌شدند، در مقابل جان اتباع ما که در آنجا گرفتار بودند چیزی نبود، اما پول‌هایی از ما گروگان گرفته شده و این اقدام متفکرانه، مدبرانه و هوشمندانه صورت پذیرفت و پول‌های گروگان گرفته شده نیز آزادسازی شد که جزئیات آن را رئیس کل بانک مرکزی مطرح کرده‌ است.

وی تاکید کرد: شما بدانید نظام جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه با هماهنگی و همدلی دولت کریمه دغدغه مردم و اتباعی را دارد که در خارج از کشور در زندان‌ها به سر می‌برند و بی گناه در آن جا گروگان گرفته شده اند و انشاالله به زودی شاهد آزادی آن‌ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار