فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی :

رسانه‌ها و خبرنگاران موفق‌ترین قشر در جبهه مقابله با کشور‌های بیگانه هستند

تبریز(پانا)-فرمانده سپاه عاشورا رسانه‌ها و خبرنگاران را موثر و موفق‌ترین جبهه برای مقابله با تهاجم کشور‌های بیگانه در برابر کشور ایران دانست و بیان کرد که خبرنگاران و رسانه‌ها هستند که توانستند در عرصه جنگ نرم با کشور‌های بیگانه مقابله کنند و فعالیت این قشر باعث خشنودی مردم و رهبر انقلاب است.

کد مطلب: ۱۳۹۵۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها و خبرنگاران موفق‌ترین قشر در جبهه مقابله با کشور‌های بیگانه هستند

سردار عباسقلی‌زاده در نشست خبری که در سالن جلسات سپاه عاشورا برگزار شد به برگزاری باشکوه کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی که در آبان ماه برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی در عرصه های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، امنیت و سلامت که جان خود را در راه حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی که بر پایه اصل ولایت است فدا کرده‌اند و در این راستا برای گرامیداشت این شهدای عالیقدر تمام اقشار باید برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر، عزتمند و قدرتمند آن تلاش کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به خباثت و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با دین اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی گفت: اگر با دقت رفتار و حرکات دشمنان اسلام و نظام و در راس آن آمریکا و کشور های اروپایی را بررسی کنیم متوجه تلاش شبانه روزی کشور های طوطئه گر شاهد خواهیم بود و در این راستا دشمنان با تحریم های ظالمانه در عرصه های انرژی پاک، هسته ای و دارویی برا مردم شریف ایران تحمیل کرده اند.

وی با تاکید بر فرمان ۱۶ ساله رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد، تولید، رفع موانع گفت: همت عمومی برای رفع مشکلات اقتصادی است و سپاه هم حافظ دستاوردهای انقلاب در همه عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، خدمات اجتماعی، سلامت و غیره است.

وی از همکاری و مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه احیای دریاچه‌ی ارومیه خبر داد و افزود: دریاچه ارومیه به دلیل خشکسالی و عوامل انسانی که طی ۱۰ ها سال گذشته بوجود آماده است در وضعیت نامناسب به سر می‌برد و در راستا برای احیای دریاچه‌ی ارومیه، سپاه پاسداران و قرارگاه خاتم الانبیا شبانه روز تلاش خود را برای پیشبرد عملیات احیای آن بکارخواهند برد.

عباسقلی زاده از مردم برای شرکت هرچه بهتر در انتخابات و برگزاری پرشکوه آن اشاره کرد و گفت: سپاه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، برقراری امنیت و سلامت تمام تلاش خود را انجام می‌دهد و و در راستای حضور پرشکوه و مشارکت حداکثری باید به شاخص‌های فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری در این زمینه گوش فرا دهیم و مردم را به انتخاب اصلح ترین فرد و نماینده دعوت کنیم.

وی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را عامل وحدت و انسجام تمام اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: حجت الاسلام آل‌هاشم یک الگو و اسوه برای دیگر ائمه جمعه و جماعت است.

فرمانده سپاه عاشورا با ابراز گلایه از رد شدن پیشنهاد های ساخت فیلم شهدا که حمایت نشده است گفت: کارگردان پای کار آمده است ولی حمایتی از آنها نشده است.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه در خصوص پارک موزه دفاع مقدس استان گفت: این یک پروژه ملی است، امسال اعتبارات خوبی برای پارک موزه تبریز اعطا شده است و یکی از اهداف کنگره ملی ۱۰ هزار شهید استان نیز تکمیل این پارک موزه است.

عباسقلی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: ما از هیچ یک از کشور های جمهوری آذربایجان و ارمنستان حمایت نمی کنیم و بلکه برای منافع کشورمان تلاش می‌کنیم و البته با هشدار گفته‌ایم که هر کسی درصدد تغییرات ژئوپلیتیک در منطقه باشد، برخورد خواهیم کرد.

وی بیان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر از نارضایتی مردم از مسوولان سواستفاده کرد و درست بر هدف زد اما این ملت، ملت امام حسین(ع) بودند و دست از میهن اسلامی خود برنداشتند و از آن دفاع کردند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی از اصحاب رسانه استان در خصوص عدم همراهی با فتنه های دشمنان ابراز خرسندی کرد و افزود: خبرنگاران به صورت منطقی و عادلانه می‌توانند در راستای حل مشکلات جامعه راهگشا باشند و اصحاب رسانه در فتنه های اخیر با همکاری و همراهی خود اقدامات دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرده و ضربه محکمی را به آن ها وارد کردند.

دانش آموز خبرنگار: علی قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار