کسب رتبه برتر استان خراسان‌رضوی در اولین رویداد بین المللی رسا

مشهد (پانا) - سازمان نهضت سوادآموزی کشور در گردهمایی دو روزه معاونین سوادآموزی استان‌ها در مرکز فرهنگی، آموزشی شهید سلیمانی از کسب رتبه برتر استان خراسان‌رضوی در اولین رویداد بین المللی رسا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر استان خراسان‌رضوی در اولین رویداد بین المللی رسا

در دومین روز گردهمایی معاونین سوادآموزی کشور از استان های تاثیرگذار در برنامه ریزی و اجرای اولین رویداد بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید(رسا) تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه که با حضور معاونین سوادآموزی کشور برگزار شد، از سید جمال وزیری، معاون سوادآموزی خراسان رضوی برای کسب رتبه برتر کشور از حیث تعداد ارسال آثار و همچنین پیگیری های موثر در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است نخستین رویداد بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید رسا با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، فناوری‌های جدید، ایده‌ها، خلاقیت‌ها، خرد جمعی و ارائه راهکارهای نوین عملیاتی و کاربردی برای شناسایی، جذب، ثبت‌نام و آموزش بی سوادان در دو محور مشتمل بر ایده‌ها و راهکارها مانند مقالات، پژوهش‌ها و طرح‌‌های اجرائی و غیره و همچنین محصولات و تولیداتی همچون سکوها، نرم افزارها و بازی‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار