وجود ۵۵۰ رسانه ثبت شده در استان آذربایجان‌شرقی

تبریز (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از ثبت ۵۵۰ رسانه در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
وجود ۵۵۰ رسانه ثبت شده در استان آذربایجان‌شرقی

محمدحسین بلاغی در مراسم نشست خبری و دیدار صمیمی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: استان آذربایجان‌شرقی ۵۵۰ رسانه ثبت شده دارد که در این راستا دومین استان از نظر کمیت در کشور بوده و دارای ۱۸ روزنامه چاپ شده است.

وی ادامه داد: ۱۱ پایگاه خبری از استان آذربایجان‌شرقی جزء برترین‌ پایگاه خبری ها در کشور انتخاب شدند که در این خصوص از یکصد رتبه برتر کشوری، ۲۵ درصد جزء پایگاه‌های خبری برتر هستند.

وی به ۴ تشکل صنفی در حوزه رسانه اعم از خانه مطبوعات، انجمن صنفی مدیران مسئول و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران و سرپرستان اشاره کرد و تصریح کرد: ما با همه رسانه‌ها عهد چهار موضوعی در قالب تعالی بخشی، تبیین گری، امید آفرینی و مطالبه‌گری بسته ایم که در این راستا از تمام رسانه‌های مستقل و مطالبه‌گر که اقدام به مطالبه منصفانه و مصلحانه می‌کنند، کاملا حمایت می‌کنیم.

بلاغی با اشاره به تصمیم گیری های جدید برای دخیل بودن اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ها در ارزیابی های رسانه ای افزود: انجام این امر به صورت دقیق و درست می تواند در راستای عدالت آفرینی مفید واقع شود و در سطح استان نتیجه خوبی داشته باشد‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم و با انجام بهترین طرح ها در راستا رشد و پیشرفت سطح رسانه در استان شاهد بهترین رویداد ها باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار