هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران؛

شروع قدرتمند آبی‌ها از آبادان؛ استقلال، صنعت نفت را گلباران کرد

تهران (پانا) - تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال در چارچوب هفته نخست بیست و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان جواد نکونام توانستند با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهند.

کد مطلب: ۱۳۹۴۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شروع قدرتمند آبی‌ها از آبادان؛ استقلال، صنعت نفت را گلباران کرد

استقلال برای تقابل با صنعت نفت آبادان در ابتدا با ترکیب سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری به میدان رفت.

سرمربی استقلال: جواد نکونام

صنعت نفت آبادان اولین بازی لیگ را با ترکیب فهد طالب، عباس قاسم، میثم تهی‌دست، یوسف وکیا، امیرمحمد پناهی، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین شنانی، علی یوسف و احمد شریعت‌زاده آغاز کرد.

سرمربی صنعت نفت: عبدالله ویسی

این دیدار از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امشب در آبادان آغاز شد.

گروه داوری: موعود بنیادی‌فرد/ کمک‌ها: محمدرضا منصوری - قهرمان نجفی؛ داور چهارم: میثم حیدری/ ناظر: ایرج نظری

دو تیم با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مرحوم عجمی‌پور بازیکن صنعت نفت آبادان بازی را آغاز کردند.

شروع این بازی با حواشی هم همراه بود به طوری که اتوبوس اعضای تیم استقلال هنگامی که قصد ورود به ورزشگاه تختی آبادان و رختکن را داشتند، مجبور به عبور از کنار هواداران تیم حریف شدند. به همین خاطر، اعضای تیم استقلال در مواجهه با هواداران تیم نفتی مورد توهین قرار گرفتند و شعارهای نامناسبی علیه شاگردان نکونام و همچنین اعضای کادرفنی این تیم سر داده شد.

گل اول استقلال: آرش رضاوند

در دقیقه ۳۰ پرتاب اوت بلند ابوالفضل جلالی به محوطه جریمه با دفع ناقص مدافع صنعت نفت همراه شد و آرش رضاوند در میان تعداد زیادی از بازیکنان حریف صاحب توپ شد و با یک شوت روی پای دیدنی، دروازه فهد طالب را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

گل دوم استقلال: ارسلان مطهری

استقلال در همان ابتدای نیمه دوم در دقیقه ۴۶ موفق شد دروازه حریف را باز کند. ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری همراه شد و این بازیکن توانست به زیبایی هر چه تمام تر، دروازه فهد طالب را باز کند.

گل سوم استقلال: صالح حردانی

در دقیقه ۵۸ با تکل خوب ارسلان مطهری و قطع توپ این بازیکن، صالح حردانی از میانه‌های میدان صاحب توپ شد و پس از یک حرکت انفرادی دیدنی و عبور از میان بازیکنان میزبان، وارد محوطه جریمه شد که شوت زمینی او به گوشه دروازه رفت تا گل سوم آبی پوشان اینگونه به ثمر برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار