مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست شورای راهبری راهبران آموزشی تاکید کرد:

ضرورت برنامه‌ریزی جهت ارتقا سطح کیفی راهبران آموزشی

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تاکید کرد برنامه‌ریزی جهت ارتقا سطح کیفی راهبران آموزشی ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۳۹۴۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برنامه‌ریزی جهت ارتقا سطح کیفی راهبران آموزشی

نشست شورای راهبری راهبران آموزشی با حضور علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر اعضاء در سالن جلسات شهید غیاثی برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست شورای راهبری راهبران آموزشی، برنامه ریزی های لازم جهت راهبری و هدایت، راهبران آموزشی را ضروری دانست و گفت: انتخاب و انتصاب راهبران آموزشی باید با توجه به قوانین و مقررات صورت گیرد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه خواستار برنامه ریزی دقیق و منظم برگزاری جلسات در جهت ارتقای سطح آموزشی راهبران شد و افزود : کارگروه به صورت منظم با برگزاری جلسات در طول سال تحصیلی مشکلات و چالش های راهبران را بررسی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان پیگیری، نظارت و ارزیابی راهبران آموزشی را به عنوان یک اصل مهم عنوان کرد و در ادامه تصریح کرد: با توجه به تفویض اختیاری که به مناطق و شهرستان ها در این زمینه صورت می‌گیرد، ارزیابی راهبران با دقت نظر و با رعایت الزامات قانونی انجام گیرد.

فاطمه پاپی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و دبیر این شورا در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکرد راهبران اموزشی و تقدیر از دغدغه مندی اعضا جهت حضور در این نشست، انتخاب راهبر خوب و شایسته را یک فرآیند مهم عنوان کرد و گفت: در هر منطقه ای که راهبر آموزشی قوی و مسلط به کار آموزشی و پرورشی حضور داشته به رشد و بهبود عملکرد معلمان منتج شده است و به همین دلیل انتخاب و انتصاب راهبران واجد شرایط مد نظر ما خواهد بود .

گفتنی است ؛ توانمندسازی معلمان چندپایه، تجهیز امکانات برای مدارس عشایری، بررسی وظایف راهبران، برگزاری کارگاه های آموزشی و... از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست توسط سایر اعضا بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار