مدرس رشته مدیریت و رهبری دانشگاه تهران در پردیس:

توسعه حرفه‌ای، سفری دائمی برای فرهنگیان است

پردیس (پانا) - مدرس رشته مدیریت و رهبری از دانشگاه تهران در خصوص توسعه‌ حرفه‌ای راهبران گروه‌های آموزشی شهرستان پردیس، گفت توسعه حرفه‌ای در واقع سفری دائمی برای فرهنگیان است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه حرفه‌ای،  سفری دائمی برای فرهنگیان است

ابراهیم مزاری، در جلسه‌ای با موضوع خودتوسعه‌ای که برای راهبران گروه‌های آموزشی شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار کرد: توسعه حرفه‌‌ای، سفری مادام‌ العمر برای یادگیری در طول زندگی حرفه ‌ای یک معلم است، که به‌طور پیوسته جریان دارد و موجب افزایش مهارت‌، دانش‌‌ و نگرش‌های او می‌شود.

مدرس رشته مدیریت و رهبری از دانشگاه تهران تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش هر منطقه، می‌تواند به کمک بخش ضمن خدمت و پژوهش و گروه‌های آموزشی در رشد و توسعه حرفه ای راهبران و آموزگاران و دبیران نقش بسزائی داشته باشد و شایسته است بر این نکته تاکید داشته باشیم که قلب این فرایند گروه‌های آموزشی است.

وی ادامه داد: تکنولوژی و گروه های آموزشی هر منطقه با ایده پردازی و تشویق همکاران به مطالعه و بهبود دانش آنها و همچنین پر رنگ‌تر کردن احساس مسئولیت و ارتقای انگیزه در رشد حرفه ای و ترقی فرهنگیان نقش بسیار موثری دارد‌.

مزاری با اشاره به این موضوع که توسعه فردی یک فرآیند دائمی است، اظهار کرد: توسعه فردی در واقع راه کلیدی برای افراد جهت ارزیابی مهارت‌ها و کیفیت کارهای خود، تعیین اهداف در زندگی و تلاش برای تحقق آن‌ها و به حداکثر رساندن پتانسیل فردی است.

استاد رشته مدیریت و رهبری از دانشگاه تهران افزود: زمانی که توسعه شخصی در چارچوب سازمانی بررسی می‌شود، به روش‌ها، برنامه‌ها، ابزارها، تکنیک‌ها و سیستم‌های ارزیابی‌ای اطلاق می‌شود که از توسعه انسانی در سطح فردی در سازمان‌ها حمایت می‌کند.

خبرنگار : سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار