مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس:

آموزش و تربیت نیروهای توانا و حرفه‌ای یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش است

پردیس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس، آموزش و تربیت نیروهای توانا و حرفه‌ای را یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و تربیت نیروهای توانا و حرفه‌ای یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش است

محمد فروتن در جلسه تقدیر از مدیران و مدرسین فعال در برگزاری کارگاه‌های آموزشی کارشناسی تکنولوژی و گروه‌های آموزشی تصریح کرد: از آنجایی که رشد و ترقی حرفه‌ای آموزگاران نهایتا باعث بهبود و تعالی تربیت و دانش‌افزایی دانش‌آموزان است، کارشناسی تکنولوژی و گروه‌های آموزشی به عنوان قلب فرایند یاددهی و یادگیری آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: نیازهای آموزشی دانش‌آموزان در زمان پساکرونا تغییر کرده، رویکرد آموزش آموزگاران نیز باید متناسب با نیازهای آنها تغییر کند این باعث می شود تا آموزگاران مهارت کافی جهت تعامل با آنها را داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پردیس، اظهار کرد: با توجه به اینکه اولویت استفاده از مدرسان و برگزارکنندگان کارگاه‌های آموزشی با پتانسیل‌های داخلی منطقه است، لازم است تا اطلاعات و دانش راهبران و مدرسان منطقه نیز به روز باشد.

فروتن افزود: با توجه به این کارگاه‌های دانش‌افزایی در سال ۱۴۰۲ همچنان ادامه خواهند داشت، انتظار داریم تا مدیران مدارس همراهی و مشارکت خود را در برگزاری کارگاه‌های اجتماع یادگیرنده ادامه دهند.

وی با اشاره به ارتقای توانایی‌ها و دانش مدرسان و راهبران گفت: با توجه به ارتقای توانایی‌ و دانش مدرسان و راهبران انتظار داریم کیفیت کارگاه‌های برگزار شده در آینده بهبود چشمگیری داشته باشد.

رقیه فاطمی‌دوست معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان پردیس نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدرسان و راهبران تکنولوژی آموزشی و مشارکت مدیران دلسوز در برگزاری این کارگاه‌ها، گفت: انتظار معلمان جدیدالورود برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی متناسب با دغدغه‌های آموزشی آنهاست که ما تمام تلاش خود را برای برآورده کردن این خواسته به جای همکاران فرهنگی انجام دادیم.

فاطمی‌دوست تصریح کرد: جذب نیروهای توانا و ماهر جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی در قالب اجتماع یادگیرندگان شهرستان پردیس برای رشد حرفه‌ای معلمان از اهداف مهم ما است.

گفتنی است؛ در انتهای این جلسه از همراهی و مشارکت مدیران و فعالیت‌های دلسوزانه راهبران آموزشی و مدرسان با تقدیم لوح و هدیه، تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار