پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان لرستان به مناسبت روز خبرنگار

لرستان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان لرستان با صدور پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه به‌ویژه دانش‌آموزان خبرنگار پانا تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان دانش‌آموزی استان لرستان به مناسبت روز خبرنگار

در متن پیام محسن امیری خواه آمده است: «روز خبرنگار فرصتی برای قدردانی از تلاش ‌ های بی وقفه و بی ریای قشر فرهیخته از اهالی فرهنگ است که در نمایان ساختن خوبی ‌ ها و آگاه سازی جامعه در جنگ شناختی و چندجانبه جبهه استکبار در خط مقدم ایستاده و جانانه در راه گسترش آگاهی، علم و معرفت تلاش می ‌ کنند .

روز خبرنگار فرصتی است که یاد همه شهدای حوزه رسانه انقلاب اسلامی را گرامی بداریم و یادآور شویم رسالت خبری آن ‌ قدر مقدس است که شهدای رسانه در تاریخ انقلاب، دفاع مقدس و جنگ نرم در بالاترین مرتبه اخلاص و ایثار قرار گرفتند و جان خود را در این راه فردا کردند. و ان شاء الله جوانان نخبه گام دومی نیز ادامه دهنده راه این شهدا هستند .

خبرنگاران متعهد به رسالت خبری که با سرعت، دقت، رعایت امانت و مسئولیت پذیری و مشارکت جویی در جامعه حضور پیدا می ‌ کنند یکی از زیربنایی ‌ ترین گروه ‌ ها در ایجاد توسعه، پیشرفت و گسترش شفافیت در هر جامعه ‌ ای هستند. و جامعه ‌ ای که خبرنگار خوب دارد همواره در حال حرکت به جلو است .

امسال سازمان دانش آموزی استان لرستان در عمل به رسالت تربیتی و اجتماعی خود ضمن تقدیر از فعال ‌ ترین خبرنگاران خبرگزاری پانا در سالی که گذشت اقدام به برگزاری دومین یادواره دانش آموزی شهید خبرنگار محمود صارمی کرد. شهید صارمی از مفاخر استان لرستان هستند و سالروز شهادت ایشان در ۱۷ مرداد به ‌ عنوان روز خبرنگار در تقویم کشور ثبت شده ‌ است . و جشنواره رسانه ‌ ای مداد آبی فرصتی برای دانش ‌ آموز خبرنگاران است که مهارت ‌ های خبرنگاری خود را محک بزنند.

بدین وسیله و به سهم خود از کلیه فعالان مخلص و منصف حوزه خبر و رسانه به ‌ ویژه همکاران و دانش آموزان خبرگزاری پانا تقدیر و تشکر می ‌ کنم و برای این عزیزان آرزوی توفیق، بهروزی و عاقبت به خیری دارم. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار