مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «مداد آبی» یادواره خبرنگار شهید صارمی

لرستان (پانا) - دومین دوره جشنواره رسانه‌ای «مداد آبی» به مناسبت فرارسیدن بزرگداشت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، توسط خبرگزاری پانا استان لرستان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «مداد آبی» یادواره خبرنگار شهید صارمی

به مناسبت فرارسیدن بزرگداشت یاد خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، خبرگزاری پانا لرستان جشنواره ای را با عنوان «مداد آبی» ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان با اشاره به اینکه در جشنواره رسانه ای «مداد آبی» آثار دانش‌آموزان در قالب های خبرنویسی، عکس خبری و گزارش ویدیویی در رابطه با نقش آفرینی و روایت‌گری طراحی شده است، افزود: دانش آموزان در این هفته توانایی های خود را در حیطه خبرنگاری محک می زنند و فرصت مغتنمی برای آنهاست که استعدادهای خود را بشناسند و نشان بدهند.

محسن امیری خواه با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار از ۱۳ لغایت ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ است، گفت: دانش آموزان می بایست آثار خود را در شبکه شاد به حساب کاربری "Admin_irsto@" ارسال کنند و این آثار در دو مرحله ارزیابی خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان ضمن تشکر از پشتیبانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان جهت برگزاری این جشنواره گفت: در این جشنواره اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان پای کار آمدند و با تلاش همکارانم در خبرگزاری پانا انشاالله این جشنواره در سطح کیفی بالایی برگزار خواهد شد.

امیری خواه با اشاره به اینکه شهید محمود صارمی از مفاخر استان لرستان است و این امر وظیفه ما را در پاسداشت نام این شهید بزرگوار سنگین تر می کند، افزود: به بهترین آثار و همچنین فعال ترین دانش آموزان عضو خبرگزاری پانا در پایان جشنواره جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

​​​

دانش آموز خبرنگار: محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار