خبرنگاران کاتبان اتفاقات جامعه هستند

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد ضمن تبریک روز خبرنگار و تقدیر از خبرنگاران ناحیه چهار پانا گفت خبرنگاران راویان و کاتبان اتفاقات جامعه هستند، خبرنگاران یکی از نیازهای مهم جامعه محسوب می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران کاتبان اتفاقات جامعه هستند

حسین عباسی کبودانی گفت: خبرنگاران خبرگزاری دانش آموزی پانا همراهان مفیدی برای آموزش و پرورش هستند. خبرنگاران پانا ضمن اطلاع رسانی مشکلات مدارس و مشکلات آموزشی به مسئولین، در انجام فعالیت‌های پرورشی با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.

وی افزود: با امید بر خداوند متعال قرار است دوره‌های آموزشی خبرنگاری در اداره ناحیه ۴ با تدریس دانش آموزان با تجربه برای دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته برگزار شود، تدریس کلاس خبرنگاری در دو دوره مقدماتی و تکمیلی صورت می‌گیرد و دانش آموزانی که در این دوره‌ها قبول می شوند به سازمان دانش‌آموزی معرفی می‌شوند. انتظاری که از خبرنگاران ناحیه ۴ داریم این است که در ماه صفر پوشش خبری کاملی از مراسمات عزاداری مردم داشته باشند.

عباسی ادامه داد: خبرنگاری امری خطیر در جامعه است خبرنگاران باید با دید باز و واقع‌گرا به اتفاقات جامعه نگاه کنند، خبرنگاران کسانی هستند از جنس مردم که باید از این راه برای مطلع کردن مردم از وقایع جامعه به صورت صادقانه و خالصانه استفاده کنند.

خبرنگار: مهنوش قربانپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار