رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان:

روز خبرنگار فرصت مناسبی برای شناسایی و بررسی نقش رسانه‌ها و خبرنگاران است

شیروان (پانا)- محمد محمدزاده قانعی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران عرصه رسانه اظهار داشت روز خبرنگار فرصت مناسبی برای شناسایی و بررسی نقش رسانه‌ها و خبرنگاران است.

کد مطلب: ۱۳۹۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
روز خبرنگار فرصت مناسبی برای شناسایی و بررسی نقش رسانه‌ها و خبرنگاران است

وی از اصحاب رسانه به عنوان قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: خبرنگاران با توجه به رشد آگاهی مردم، نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را به عنوان رابط بین مردم و مسئولین در عرصه اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت و سازمان ها از یک سو و پیگیری و حل مشکلات مردم از سوی دیگر ایفا می‌کنند.

محمدزاده در ادامه افزود: در حقیقت خبرنگاران با حضور فعال و موثر در عرصه نبرد رسانه‌ای امروز که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در خط مقدم این رویاروی فرهنگی به دوش می کشند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان شیروان تصریح کرد: در حال حاضر این وظیفه همه ما است که در جنگ رسانه ای نابرابری که برای خدشه دار کردن چهره انقلاب اسلامی و ممانعت از ارسال پیام انقلاب به دنیا است، مقابله کنیم و با قلم و اراده آهنین و اخلاق مداری خود بتوانیم پیام انقلاب را به دنیا برسانیم.

وی در پایان با بیان تبریک و تهنیت روز خبرنگار به فعالان این عرصه، توفیق و سربلندی روزافزون جامعه خبری متعهد، پرتلاش و پویای استان خراسان شمالی و به ویژه اصحاب رسانه شهرستان شیروان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار