نشست مدیرکل آموزش و پرورش البرز با دانش آموز خبرنگاران پانا به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاری به معنای انعکاس دقیق حقیقت و آگاهی بخشی به مردم در عرصه های مختلف جامعه است

کرج(پانا)_ امروز ۱۷ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار نشست صمیمانه ی دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا با علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری به معنای انعکاس دقیق حقیقت و آگاهی بخشی به مردم در عرصه های مختلف جامعه است

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه ی این نشست ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از دانش آموز خبرنگاران فعال استانی بیانگر شد : خبرنگاری به معنای انعکاس دقیق حقیقت و آگاهی بخشی به مردم در عرصه های مختلف جامعه است . چنانکه همه ی ما سخن به یاد ماندنی پیامبر اسلام (ص) را در واقعه ی مبارک غدیر خم به یاد داریم . این حضرت فرمود حاضران آنچه را امروز رخ داد به غایبان اطلاع دهند ؛ این موضوع بیانگر اهمیت خبر و ضرورت وجود یک خبرنگار در جامعه است چراکه اینان جستجوگران حقیقت و پرچمداران عرصه ی آگاهی اند .

وی همچنین خاطرنشان کرد : دانش آموز خبرنگاران ما همواره با علاقه و پشتکار فراوان در عرصه ی خبر فعالیت کرده و همچنان در عرصه ی میدانی به شکل چشمگیری حضور دارند . این دانش آموزان فعال و آگاه در عرصه ی رسانه بدون شک آینده سازان آگاهی نیز خواهند بود و نسبت به مسائل و دغدغه های کشور احساس مسئولیت خواهند کرد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان اضافه کرد : خوشبختانه این روزها شاهد تعامل بین خبرگزاری پانا و پایگاه های خبری و رسانه ای دیگر نیز هستیم. به گونه ای که این پایگاه ها اشتیاق و تمایل فراوانی برای همکاری و تعامل با دانش آموز خبرنگاران پانا نشان داده اند که خود نشانی از پیشرفت و موفقیت نوجوانان ما در زمینه ی رسانه و خبر بوده است . امید است با گسترش تعاملات و همکاری بین خبرگزاری پانا و سایر پایگاه های خبری گام های موثری در این حوزه برداشته شود .

دانش آموزخبرنگار: آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار