پیام تبریک قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی به‌مناسبت روز خبرنگار

تهران (پانا) - قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی به‌مناسبت فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی به‌مناسبت روز خبرنگار

متن پیام تبریک وحید بیگدلی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه دانش‌آموزان عزیز خبرنگار، رابطین خبرنگار در استان‌های سراسر کشور، دبیران سرویس حوزه خبر ستادی خبرگزاری پانا، روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم کشور که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه فعالیت می‌نمایند، قدردانی نمایم.

نقش خبرنگاران در جنگ تحمیلی انکارناپذیر است و آنان در طول هشت سال دفاع مقدس با تولید هزاران خبر و گزارش، برگ زرینی از تاریخ روزنامه‌نگاری کشور را به نمایش گذاشتند.

خبرنگار در محل وقوع رویدادها، چشم و گوش رسانه و چشم و گوش مردم است. او باید به کشف حقیقت‌ها بپردازد و آن را در کمترین زمان به مخاطبان خود برساند.

امید است خبرنگاران برای توسعه همه‌جانبه کشور همچون گذشته در انعکاس اخبار و اطلاعات دقیق و شفاف، تمام تلاش خود را برای افزایش انسجام و همگرایی و تقویت روحیه همدلی و هم‌افزایی و نیز ارتقای سطح اعتماد عمومی جامعه انجام دهند.

اینجانب با گرامیداشت نام و یاد همه خبرنگاران شهید علی‌الخصوص شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را محضر همه دانش‌آموزان عزیز خبرگزاری پانا و سایر فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار