وزیر آموزش و پرورش:

طرح دانش‌آموز خبرنگار، طرحی تحولی و قابل تقدیر در حوزه رسانه تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، طرح دانش‌آموز خبرنگار را طرحی تحولی و قابل تقدیر در حوزه رسانه تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۳۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح دانش‌آموز خبرنگار، طرحی تحولی و قابل تقدیر در حوزه رسانه تعلیم و تربیت است

رضامراد صحرایی در گفت‌وگوی مجازی با اعضای خبرگزاری پانا که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار انجام گرفت، اظهار کرد: یکی از کارهای ارزشمند خبرگزاری پانا تقویت سواد رسانه‌ای دانش‌آموزی با تربیت و سازماندهی دانش‌آموز خبرنگار بود.

وی افزود: جهان امروز، جهان تکثیر قدرت رسانه‌ای در قالب شبکه‌ها است. هرگاه مجموعه‌ها نتوانند یک شبکه منسجم، بابرنامه، هدفمند، قوی، غنی، بااراده و مصمم داشته باشند نتیجه‌ای مطلوب از انجام فعالیت‌ها نمی‌گیرند حتی اگر تمامی امکانات را در اختیار داشته باشند اما در صورت وجود شبکه، مسیر تحول هموار خواهد شد.

صحرایی با بیان این که باید در قالب شبکه‌های درهم‌تنیده از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش بهره برد، عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش با داشتن خبرگزاری پانا به عنوان یک خبرگزاری دانش‌آموزی در حوزه تعلیم و تربیت، شبکه‌ای منسجم از روابط عمومی‌ها در سراسر کشور، تشکیلات سازمان نوسازی کشور، دانشگاه فرهنگیان و بیش از هزار مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید مرجع خبری حوزه تعلیم و تربیت باشد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در این ایام، بارها شنیده‌ایم که جنگ، جنگ ارائه و روایت‌ها است و هرکسی روایت بهتری را ارائه کند موفق‌تر است.

صحرایی در پایان خاطرنشان کرد: در جهاد تبیین، اقدامات دستگاه‌ تعلیم و تربیت در دولت مردمی را با حضور فعال در عرصه رسانه پیگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار