مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران خبر داد:

اکران مستند زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز در 1473 مدرسه شهر تهران

تهران (پانا) - رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران از اکران اکران فیلم مستند زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز در 1473 مدرسه شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۳۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اکران مستند زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز در 1473 مدرسه شهر تهران

محمدرضا قربانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در گفت‌وگو با پانا در خصوص اکران مدرسه‌ای مستندهای زندگینامه 10 خیّر شاخص مدرسه‌ساز اظهار کرد: «اکران مدرسه‌ای امکانی جدید است که پیوند مابین دانش‌آموز و فرهنگ کار خیر را رقم می زند، اقدامی مثبت در جهت آشنایی دانش‌آموزان با این عمل خداپسندانه و مهم که در آینده نتایج بسیار خوبی را به همراه خواه داشت.

وی با بیان اینکه فیلم مستند زندگینامه ۱۰ خیر مدرسه‌ساز در 1473 مدرسه شهر تهران اکران شده است، گفت: بخش اول این مستندها شامل زندگینامه ۱۰ خیر شاخص مدرسه‌ساز تهران بود که به اکران درآمد، بخش دوم نیز شامل زندگینامه ۱۰ خیر شاخص دیگر شهر تهران است که قرار داد ساخت آن لا شبکه مستند منعقد شده و در حال ساخت است و ان‌شالله در اسفندماه به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهر تهران در پایان با اشاره به حمایت‌های وزارت آموزش و پرورش از ساخت فیلم زندگینامه خیرین مدرسه‌ساز، تصریح کرد: در این خصوص مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت حمایت‌های لازم را داشته و همواره تاکید روی معرفی خیرین عزیز به عموم مردم و دانش‌آموزان بوده است. مقام عالی وزارت نیز از این طرح استقبال بسیار خوبی داشته‌اند و حتی از مناطق فعال آموزش و پرورش که این مستندها را در مدارس به نمایش گذاشته‌اند، تقدیری ویژه کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار