تخفیف ۷۵ درصدی پست برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت ملی پست با درخواست از مردم برای پیگیری هرچه سریع‌تر دریافت گذرنامه‌های اربعین، گفت امسال تدبیر ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه‌های زیارتی اعمال شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۳۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
تخفیف ۷۵ درصدی پست برای ارسال گذرنامه‌های زیارتی

به گزارش ایسنا، محمود لیائی، مدیرعامل شرکت ملی پست اظهار کرد: با توجه به اینکه به ایام اربعین حسینی نزدیک می‌شویم توصیه‌مان به همه هموطنان این است که اگر نیاز به تمدید یا تقاضای صدور گذرنامه دارند، هرچه سریع‌تر اقدام و این کار را به ایام منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند.

معاون وزیر ارتباطات افزود: هر چه به ایام اربعین نزدیک می‌شویم فشار کاری توزیع گذرنامه زیاد می‌شود و نمی‌توانیم زمان بندی به موقعی را که در ایام غیرشلوغ داشتیم اعمال کنیم.

وی گفت: در ایام عادی گذرنامه‌ها را دو تا سه روزه توزیع می‌کنیم، اما در زمان فشار کاری ممکن است این زمان بیشتر شود و به همین سبب درخواست می‌کنیم هموطنان در اسرع وقت برای صدور گذرنامه هایشان اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت ملی پست بیان کرد: امسال تدبیر ویژه‌ای از سوی نیروی انتظامی و اداره گذرنامه بابت صدور گذرنامه‌های زیارتی اعمال شد که ما هم در شرکت پست تصمیم گرفتیم ۷۵ درصد تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان تخفیف داده شود.

طبق اعلام شرکت ملی پست، لیائی ادامه داد: سال گذشته موزعین ما تا ساعات پایانی روز هم اقدام به توزیع گذرنامه می‌کردند و حتی ما از تعدادی از کارمندان مان که در این موضوع وظیفه‌ای نداشتند درخواست کردیم و عاشقانه به کمک آمدند تا گذرنامه‌ها در حداقل زمان ممکن به دست صاحبانش برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار