مشهدالرضا میزان مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران (پانا) - مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور از ۱۴ مردادماه در مشهدالرضا آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مشهدالرضا میزان مسابقات قرآن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

رئیس آموزش و پرورش استثنایی با ابراز خرسندی از اینکه دانش‌آموزان کشور میهمان خراسان رضوی هستند، گفت: خداوند را شاکریم که میزبانی پاک‌ترین زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)را به ما هدیه داد و ما را به لباس خادمان این عزیزان مفتخر کرد.

معاون و دبیر ستاد اجرایی مسابقات افزود: به منظور آمادگی کامل استان در جهت پذیرایی هرچه بهتر از میهمانان شرکت‌کننده کمیته‌های فنی و اجرایی، پذیرش و اسکان، فرهنگی و تربیت‌بدنی تدارکات و پشتیبانی، بهداشت و حراست پیش‌بینی شده است که در خدمت دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقا ورزشی خواهند بود.

روحانی اشاره کرد: از شنبه ۱۴ مرداد ماه پذیرای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دختر سراسر کشور در مسابقات قرآن، عترت و نماز خواهیم بود.

وی افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز پسران نیز از تاریخ ۱۹ مرداد آغاز و تا ۲۲ مرداد ادامه خواهد داشت؛ همچنین بیست و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در رشته‌های شطرنج، بوچیا، دومیدانی و گلبال از یکم شهریور ماه لغایت 11 شهریور با حضور دانش‌آموزان آسیب دیده بینایی و جسمی حرکتی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی مسابقات گفت: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این برنامه‌ها علاوه بر شرکت در مسابقات از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بهره‌مند خواهند شد و در این مدت مجتمع آموزشی، فرهنگی و توان‌بخشی امام رضا (ع) پذیرایی و اسکان میهمانان ارجمند را به عهده خواهد داشت.

به گزارش اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی وی در پایان ابراز کرد: آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی تمامی امکانات و تجهیزات و نیروهای انسانی خویش را بسیج کرده است تا بتواند میزبان شایسته‌ای برای زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) باشد و اوقاتی سرشار از معنویت و نشاط را برای شرکت‌کنندگان فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار