ستار همدانی در گفت‌وگو با پانا:

یک عده دوست ندارند استقلال جان بگیرد

هوادار صبور باشد تا نکونام تمرکزش را از دست ندهد/ بین پیشکسوتان استقلال شکاف وجود دارد/ لیگ شروع نشده، از رقبا عقبیم

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال گفت‌ با اتفاقاتی که افتاده، حتی اگر بخواهم مثبت هم نگاه کنم، انگار عده‌ای نمی‌خواهند این تیم جان بگیرد.

کد مطلب: ۱۳۹۲۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
یک عده دوست ندارند استقلال جان بگیرد

ستار همدانی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت نابه‌سامان استقلال اظهار داشت: «همه گفتنی‌ها را گفتند و همه چیز مشخص است. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. شرایطی که برای استقلال ایجاد کردند را که می‌بینم افسوس می‌خورم. تیمی که این همه هوادار دارد، نباید این طور با تصمیمات نادرست، آن را به هم بریزند. مگر می‌شود در عرض چند ماه ۳ مدیرعامل عوض کنند. حالا هم که خطیر را آوردند، دیر بود و زمان از دست رفت. همین دست دست کردن‌ها باعث شد تا فرصت طلایی نقل و انتقالات از بین برود. من با خوب و بد انتخاب خطیر کاری ندارم. او باید کار کند تا عملکردش مشخص شود. حرفم این است که این تاخیر باعث از دست رفتن فرصت‌ها شد.»

وی افزود: «متأسفانه در این شرایط نابه‌سامان ستاره‌های تیم مثل قایدی و محبی رفتند. آن‌ها سال قبل تیم را به‌عنوان مدعی مطرح کردند و اگر حفظ می‌شدند قطعا استقلال یکی از مدعیان جدی قهرمانی بود. بازیکنان تاثیر‌گذار تیم رفته‌اند. عملا باید بگویم که لیگ شروع نشده، استقلال از رقبایش عقب است. نمی‌خواهم ناامیدانه حرف بزنم اما واقعا شرایط خوب نیست. درست است که در هر شرایطی هوادار از استقلال انتظار دارد و قهرمانی می‌خواهد اما امسال شرایط خیلی خیلی سخت است. مشکل تیم ریشه‌ای است و باید فکر اساسی برای رفع آن بکنند.»

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شما هم مثل بازیکنان تیم معتقدید که می‌خواهند آبی‌ها را به یک تیم معمولی تبدیل کنند؟ تصریح کرد: «با اتفاقاتی که افتاده، حتی اگر بخواهم مثبت هم ببینم، آدم باور می‌کند که دارند تیم را معمولی درست می‌کنند. رفتارها و تصمیمات آن‌ها این طور نشان می‌دهد که انگار یک عده دوست ندارند استقلال جان بگیرد. متاسفانه در این شرایط پیشکسوتان باشگاه هم مشکلاتی بین‌شان وجود دارد. آن‌طور که باید همدلی و هماهنگی کمرنگ است و باید بیشتر شود. در جلسه هم که بزرگان و اسطوره‌های باشگاه بودند، گفتم که باید اول خودمان اتحاد داشته باشیم که بقیه از شکاف بین ما سوءاستفاده نکنند. بزرگان استقلال و هوادارانش باید دست به دست هم بدهند تا تیم از این وضعیت بیرون بیاید. بازیکنان مردانگی کردند که با این شرایط سخت کنار آمدند.»

ستار همدانی گفت: «امسال سال بسیار سختی است و مشکلات زیادی داریم. اگر پیشکسوت پرسپولیس متحد است بخاطر علی پروین است که بزرگتر آن‌هاست و احترام خاصی برایش قائلند. استقلال هم پیشکسوت بزرگ دارد اما نگرش‌ها فرق می‌کند. ما باید به فکر استقلال باشیم نه مسائل خودمان. همه ما باید بدانیم اگر کسی ما را می‌شناسد به واسطه برند استقلال است که مورد توجه هستیم.»

وی با اشاره به بازی اول استقلالی با صنعت نفت آبادان تاکید کرد: «تیم هنوز هم به آرامش نرسیده است اما باید کمک کنیم این آرامش و تمرکز برگردد. بالاخره با اتفاقاتی که افتاده مشکلات فنی خواهیم داشت. هوادار باید هفته‌های ابتدایی صبور باشد تا جواد نکونام تمرکزش را از دست ندهد. جواد توانایی این را دارد تا تیم را سرو سامان بدهد. فقط باید همه کمک کنیم تا شروع لیگ و این سختی‌ها‌ را بگذرانیم. با اینکه شرایط تیم خوب نبوده اما خیلی امیدوارم که مقابل نفت آبادان با دست پر برگردیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار