واژگونی سرویس کارگران شهر صنعتی کاوه در جاده قدیم ساوه - تهران

تهران (پانا) - رئیس اورژانس و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت تصادف خودروی سواری تیبا با مینی‌بوس یکی از شرکت‌های شهر صنعتی کاوه این شهرستان منجر به واژگونی مینی‌بوس شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۲۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
واژگونی سرویس کارگران شهر صنعتی کاوه در جاده قدیم ساوه - تهران

به گزارش ایسنا؛ بهرام صیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این حادثه در هنگام برگشت کارگران از محل کار خود واقع در شهر صنعتی کاوه در جاده قدیم ساوه به تهران (راه دسترسی به شهر صنعتی کاوه) به وقوع پیوست که پس از دریافت گزارش حادثه بلافاصله 5 تیم اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: خوشبختانه این سانحه، تلفات جانی نداشت و ۱۰ مصدوم آن توسط اورژانس به بیمارستان شهید مدرس ساوه اعزام شدند.

به گفته صیدی با حضور کارشناسان پلیس راه، علت وقوع تصادف در دست بررسی است.

چندی پیش، دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه در نامه‌ای خطاب به استاندار مرکزی بر ناایمن بودن مسیرهای تردد به سمت شهر صنعتی کاوه، شهرک صنعتی غرق‌آباد و نوبران و جاده قدیم ساوه - سلفچگان برای کارگران هشدار داده بود.

داوود میرزایی با ابراز نگرانی از این موضوع خطاب به استاندار مرکزی گفته بود: خطر هر روز بیخ گوش هزاران کارگر ساوجی در مسیرهای تردد به سمت شهرک‌های صنعتی کاوه، شهرک صنعتی غرق‌آباد و نوبران و جاده قدیم ساوه - سلفچگان است.

وی در بخش دیگری از این نامه اظهار کرده بود: جاده شهر صنعتی کاوه به دلیل کم‌عرض بودن هنگام پیک تردد سرویس‌ها و نیز تردد کارگرانی که با وسیله شخصی در این مسیر، رفت‌وآمد می‌کنند، بسیار حادثه‌خیز و هنگام برگشت به دلیل تغییر باند برگشت و نداشتن تقاطع غیرهمسطح و دوربرگردان استاندارد و اصولی به شدت خطرآفرین است.

میرزایی همچنین با بیان اینکه جاده ساوه به نوبران - غرق‌آباد متاسفانه «جاده مرگ» لقب گرفته است، اضافه کرده بود: خبرهای تاسف‌بار فوت همشهریان و هموطنان عزیزمان بر اثر سوانح رانندگی غیر قابل انکار است و آمار تلفات این جاده از تمامی جاده‌های استان مرکزی بالاتر است.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان‌های ساوه و زرندیه تاکید کرده بود: جاده قدیم ساوه - سلفچگان نیز که یک شرکت بیش از هزار نفر در آن شاغل هستند، روزانه در این مسیر تردد دارند و هنگام ورود و خروج به شرکت، ریسک خطر بیشتر است.

وی خاطرنشان کرده بود: با توجه به تخصیص بودجه قابل توجه عمرانی در مقایسه با سال‌های گذشته به این استان نسبت به رفع نقاط حادثه‌خیز مسیرهای تردد کارگران ساوه به شهرک‌های صنعتی اقدامی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار