معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد:

توجه به زیرساخت ها، لازمه تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است

بیرجند (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، لازمه تربیت دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی را فراهم‌آوری زیرساخت‌های سخت و نرم‌افزاری در این حوزه و توجه به تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۱۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
توجه به زیرساخت ها، لازمه تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است

علی سرزهی، در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان، اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش،در بهارستان علم و ادب، رسالت حساس و خطیری مبتنی بر تحقق فرآیند پنج‌گانه اهداف انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبری بر عهده دارند.

وی، با اشاره به تلاش متولیان آموزش و پرورش برای استفاده از جلوه های مدیریت تربیتی قیام حسینی، عنوان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین جلوه هایی مانند ایثار، مقاومت، مسئولیت پذیری، نگاه هدایت گونه، امر به معروف و نهی از منکر، درس هایی است که از واقعه عاشورا می توان آموخت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: مکتب سرخ حسینی و مکتب انتظار مهدوی دو بال عروج برای ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است که اتاق فکر دشمن و علی الخصوص شیطان بزرگ به دنبال تخریب و دور کردن مردم از آن است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که در آموزش و پرورش مبنای کار معلم، سند تحول بنیادین است، اذعان کرد: تحول در نظام آموزش و پرورش از طریق به‌روز رسانی سند تحول بنیادین، تدوین نقشه راه مبتنی بر سند تحول بنیادین، جذب معلم کارآمد و متعهد از طریق دانشگاه فرهنگیان، بازطراحی نظام شایستگی های حرفه ای معلم و رصد دائمی آن و شناسایی و بکارگیری مدیران متدین، انقلابی، جوان و تحول گرا در سطوح مختلف، گزیده ای از دوازده ماموریت رئیس جمهور به وزیر آموزش و پرورش است که باید تمام فعالیت ها در مدارس منجر به اجرای این ماموریت ها شود.

در پایان این جلسه از خدمات علیرضا عظیمی قدردانی و تشکر شد و احمد طاهری به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرایان منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار