مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز:

تقویت روحیه کار مسجدی بستر احیا کارکردهای مساجد است

کرج (پانا) - مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت رشد روحیه کار برای مساجد به ویژه در میان فعالان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گفت تقویت روحیه کار مسجدی زمینه احیاء کارکردهای حقیقی مساجد است.

کد مطلب: ۱۳۹۱۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه کار مسجدی بستر احیا کارکردهای مساجد است

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز عنوان کرد: هم اندیشی و هم افزایی شاخص های مهم رشد برنامه های مسجد محور است که با همکاری و همراهی تمامی فعالان مسجدی محقق می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد البرز با اشاره به اهمیت غنی سازی برنامه های اوقات فراغت اضافه کرد: تقویت روحیه کار مسجدی زمینه احیاء کارکردهای حقیقی مساجد است.

وی با بیان اهمیت و ضرورت بسترسازی فعالیت های مسجد محور در جریان ایام اوقات فراغت اظهار کرد: امروزه یکی از مهمترین فصول برنامه ریزی برای تبیین ارزش های اجتماعی، بهره وری از ایام اوقات فراغت به نفع پیشبرد اهداف فرهنگ مسجدی است.

شکری بیان کرد: اوقات فراغت نه یک بستر زمانی که یک فرصت فرهنگی به منظور جریان سازی رشد اجتماعی است که با محوریت مسجد بهترین بهره وری زمانی را به همراه دارد.

حجت الاسلام شکری از ایام محرم به عنوان یکی از بهترین زمان های خودسازی با توجه به نقش مسجد و هیئت های دینی نام برد و عنوان کرد: هر یک از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد با در نظر گرفتن ایام شهادت سید و سالار شهیدان کربلا می توانند با روحیه اخلاص و اثرگذاری نسبت به احیاء کارکردهای مساجد تلاش کنند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: جریان فرهنگی امروز با اتصال به جایگاه مسجد، بستری برای پیشگیری از آسیب ها و هجمه های اجتماعی است که در هر برهه زمانی به شکلی نوین ظهور پیدا می کند.

دانش‌آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار