از اول محرم تا روز دهم؛

۲۵۰ حامی جدید به حامیان کمیته امداد اضافه شد

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت بر اساس آمارهای موجود از ابتدای محرم تا پایان روز دهم ۲۵۰ حامی به حامیان کمیته امداد استان اضافه شده است.

کد مطلب: ۱۳۹۱۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
۲۵۰ حامی جدید به حامیان کمیته امداد اضافه شد

روح‌اله صالحی افزود: اکنون بیش از ۳۰ هزار و ۵۰۰ حامی با کمیته امداد استان زنجان در ۲ طرح اکرام ایتام و محسنین همکاری دارند.

وی تصریح کرد: امسال «پویش نذر امسال من، حمایت از یک یتیم» به منظور استفاده بیشتر از ظرفیت خیرین در مناطق مختلف استان اجرا شد.

این مسئول با بیان اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: خیرین در این طرح ملی و خداپسندانه به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می شوند.

صالحی از هموطنان و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد و افزود: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام را بر عهده بگیرند.

گفتنی است در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص و ... اقدام می‌‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار