مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

طرح هر کارمند یک حامی در زنجان اجرا می شود

زنجان (پانا) - طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند زیرپوشش کمیته امداد اجرایی می شود.

کد مطلب: ۹۷۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح هر کارمند یک حامی در زنجان اجرا می شود

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جلسه مشترک شورای مدیران بااعضای پایگاه بسیج فتح المبین کمیته امداد امام خمینی (ره) با تبریک هفته بسیج گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری "بسیج برای جوانان شورآفرین ،برای دوستان امیدآفرین وبرای دشمنان بیم آفرین است وبسیج نهالی که با دست مبارک امام کاشته شد واکنون به درختی تنومند تبدیل شده ودر دنیا وکشورهای منطقه به یک الگو تبدیل شده است واین نشات گرفته از عظمت روحی، دور اندیشی وآینده نگری حضرت امام (ره) است.
وی با اشاره به اینکه بسیج و کمیته امداد هر دو با دور اندیشی و تدبیر حضرت امام (ره) بنا نهاده شده اند و امروز گفتمان غالب بسیج در جامعه، گفتمان اقتدار، افتخار، امید و پایداری جمعی است، افزود: بسیج و کمیته امداد شجره طیبه‌ای هستند که کارکردهای آنها در عرصه محرومیت‌زدایی ذائقه دهک‌های پایین جامعه را از نظام ولایی شیرین‌تر کرده و فعالیت آنها در افزایش کارآیی نظام و امنیت جامعه بسیار اثر گذار بوده است.
مدیر کل کمیته امداد در ادامه به طرح هر کارمند یک حامی اشاره کردوگفت: این طرح به پیشنهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق معاون اول ریاست جمهور به تمامی دستگاهها ابلاغ شده وبا هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند زیرپوشش کمیته امداد در استان زنجان نیز اجرا می شود.
صفری اضافه کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که براساس آن خیران می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغی، یک یا چند یتیم را مورد حمایت قرار دهند. نکته قابل توجه اینکه امکان واریز مستقیم کمک خیران به حساب شخصی ایتام فراهم شده است.
وی افزود: ظرفیت خوبی برای مشارکت کارمندان خیر ونیکوکار در استان وجود دارد که امیدواریم با تعامل ،همدلی وانسجام دستگاهها فیض خدمت به ایتام ونیازمندان برای همه افراد جامعه فراهم شود.
مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه زمینه کارهای خیر خواهانه به ویژه در حوزه کاری این نهاد در استان زنجان بسیار مساعد است، گفت: همراهی دستگاه های مختلف با برنامه های اجرایی کمیته امداد در حوزه گفتمان سازی فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری موجب شده که میانگین سرانه ایتام زنجانی دوبرابر میانگین کشوری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار