توصیه‌های اورژانس به عزاداران حسینی؛ مراقب گرمازدگی باشید

تهران (پانا) - رئیس سازمان اورژانس کشور از آمادگی نیروهای اورژانس در سراسر کشور برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
توصیه‌های اورژانس به عزاداران حسینی؛ مراقب گرمازدگی باشید

جعفر میعادفر، ضمن عرض تسلیت به هموطنان به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اعلام کرد همکاران من در اورژانس سراسر کشور در تاسوعا و عاشورای حسینی همراه عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

وی افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته نیروهای اورژانس ۱۱۵ با استقرار در مراکز اصلی عزاداری در شهرهای مختلف سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

میعادفر با هشدار نسبت به گرمای هوا به ویژه در مناطق جنوبی کشور از عزاداران حسینی تقاضا کرد برای پیشگیری از ابتلاء به گرمازدگی، مایعات کافی مصرف نمایند.

وی همچنین از متولیان برگزاری مراسم در مساجد، تکایا و هیئت‌های مذهبی درخواست کرد به هنگام پذیرایی از میهمانان حضرت سیدالشهدا (ع)، نسبت به رعایت نکات بهداشتی در تهیه و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی توجه داشته باشند.

رئیس سازمان اورژانس کشور در پایان با یادآوری این مطلب که عدم دقت در دفع زباله‌ها از جمله ظروف یکبار مصرف می‌تواند چهره نازیبایی به این مراسم معنوی بدهد، از تمامی عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین درخواست کرد با رعایت این نکات، بر غنای مراسم بیفزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار