معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد؛

آخرین وضعیت ترافیکی پلیس راهور در ظهر تاسوعا

تهران (پانا) - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت و تمهیدات ترافیکی در ظهر تاسوعا را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت ترافیکی پلیس راهور در ظهر تاسوعا

سرهنگ احسان مؤمنی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیکی پایتخت در ظهر تاسوعا گفت: مطابق با رصدی که از دوربین‌های کنترل ترافیک شهر تهران داشته‌ایم در اکثر حسینیه‌ها، تکایا و مساجد عزاداری ظهر تاسوعا آغاز شده است و دسته‌های عزاداری در سطح محلات شهر تهران در حال حرکت هستند.

وی ادامه داد: امشب و فردا شب مراسم‌های سنگین‌تری در سطح معابر شهر تهران برپا می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم همچنان با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند و در اطراف مساجد و تکایا پارک خودرو را به صورت مورب انجام دهند تا هم فضای بیشتری برای پارک خودرو وجود داشته باشد و هم بتواند راحت‌تر از پارک خارج شوند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: به دلیل آنکه افراد در این شب‌ها از لباس تیره استفاده می‌کنند باید هنگام تردد در سطح محورها حتماً مراقبت کنند و از محل‌های روشن عبور کنند و رانندگان با صبر و حوصله بیشتر و سرعت مطمئنه حرکت کنند تا انشاالله در این دو شب نیز شاهد حوادث ناگوار در سطح شهر تهران نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار