رئیس هیئت دانش‌آموزی قاسم بن الحسن پسران کاشمر:

تربیت نوجوانان زیر علم اباعبداللّه، هدف هیات دانش‌آموزی کاشمر است

کاشمر (پانا) - رئیس هیات دانش آموزی قاسم بن الحسن پسران کاشمر گفت هدف از تاسیس این هیات این بوده است که نوجوانان و جوانان در زیر سایه علم اباعبدالله تربیت شوند و شیوه برگزاری این هیات با توجه به اینکه مخاطب آن نوجوانان هستند گفت و گو محور است.

کد مطلب: ۱۳۹۰۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت نوجوانان زیر علم اباعبداللّه، هدف هیات دانش‌آموزی کاشمر است

مهدی انصاری، رئیس هیات دانش آموزی قاسم بن الحسن پسران کاشمر در گفت و گو با پانا اظهار کرد:«هیات نوجوانان قاسم بن الحسن علیه السلام از سال۱۳۹۹ با همت موسسه علمی، فرهنگی امت و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر و کانون فرهنگی تربیتی لقمان شروع به کار کرده است.»

وی بیان کرد: «هدف از تاسیس این هیات این بوده است که نوجوانان و جوانان در زیر سایه علم اباعبدالله تربیت شوند.»

انصاری افزود: «شیوه برگزاری این هیات با توجه به اینکه مخاطب آن نوجوانان هستند، گفت و گو محور است‌. به این صورت که هر رده سنی در یک گروه قرار می گیرد و به همراه مربی مخصوص گروه در مورد مباحثی که از قبل در اختیار مربیان قرار گرفته به گفت و گو می پردازند.»

وی در ادامه بیان کرد: «این شیوه برگزاری فوایدی زیادی از جمله تقویت قدرت تفکر و اندیشه در نوجوان، بالابردن اعتماد به نفس او و افزایش قدرت بیان دارد. وظیفه مربیان در این طرح این است که به گفت و گوی نوجوانان جهت بدهند و آن ها را برای رسیدن به نتیجه مطلوب کمک کنند. پس از این گفت و گو مراسم عزاداری نیز برگزار می شود تا شور و شعور حسینی هر دو در کنار هم محقق شود.»

خبرنگار دانش آموز: محمدرضا زارع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار