واکنش چمران به وقوع حمله تروریستی در پلیس راه خاش

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران نسبت به وقوع حمله تروریستی که روز یکشنبه به واحد گشت پلیس راه در محور خاش ـ تفتان، صورت گرفت و منجر به شهادت 4 نفر از ماموران پلیس راهور شد، واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش چمران به وقوع حمله تروریستی در پلیس راه خاش

مهدی چمران در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای ششم در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، با اشاره به فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به همه شیعیانان و دلدادگان آن حضرت اظهار داشت: تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور شهامت، شجاعت، بزرگمردی و شهادت سید الشهدا و 72 تن از یاران آن امام است و همه ما این خصیصه ها را باید مشق و سرلوحه زندگی مان کنیم.

وی با یادآوری پنجم مرداد سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد با بیان اینکه این عملیات در پاسخ به تجاوز گروهک مجاهدین خلق صورت گرفت بود، اظهار کرد: این عملیات در روزهای پایانی دفاع مقدس در سال 1367 شکل گرفت که در جواب حمله ای بود که از سوی منافقین و با حمایت قاطع صدام و استکبار جهانی آن هم با هدف نفوذ به خاک مقدس ایران تدارک دیده شد، انجام شد.

رئیس شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد با اشاره به اینکه رزمندگان ما در این عملیات توانستند با قدرت و شهامت در مقابل دشمنان بایستادند و آنها را به درک واصل کنند و در نهایت به پیروزی برسند خاطر نشان کرد: امیدواریم که این اتفاق درس عبرتی برای کسانی که چشم طمع به کشورما و ملت ما دوخته اند باشد.

چمران در واکنش به وقوع حمله تروریستی که روز یکشنبه به واحد گشت پلیس راه در محور خاش ـ تفتان، صورت گرفت و منجر به شهادت 4 نفر از ماموران پلیس راهور شد، اظهار کرد: پلیس راه جزو نیروهایی هستند که مسلح نیستند و وظیفه راهنمایی و هدایت ناوگان جاده ای را دارند که در جاده های کشور مستقرند آن وقت عده ای جانی و آدم کش به افرادی غیر مسلح حمله کرده و با گلوله به شهادت می رسانند.

وی افزود: عده ای جانی و آدمکش فکر می کنند که این هنر است که به افراد غیرمسلح حمله کنند و آنها را به شهادت برسانند و این نشان می دهد که علاوه بر کوردلی، دشمنان عقل نیز ندارند؛ گلوله بستن افراد غیرمسلح هنر نیست و از لحاظ نظامی نیز هیچ ارزشی ندارد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: این اتفاق حکایت از آن دارد که دشمنان ما علاوه بر کوردلی و دور بودن از مردانگی، عقل هم ندارند و به نیت کشتار به کسانی حمله می کنند که فقط کشته باشند؛ درست مانند منافقین سال 60 که افراد بی دفاع و غیر مسلح را به گلوله می بستند و به عنوان پیروزی در دنیا اعلام می کردند.

چمران با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت گفت: این رزمایش یک رزمایش بسیار مقتدرانه ارتش جمهوری اسلامی است چرا که این رزمایش یک کار تخصصی و دقیق برای دفاع از مرز و بوم ایران است و این اقدام همیشه موجب کوری چشم دشمنان ماست از این رو ضمن تبریک به ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سایر نیروهای مسلح کشور از جمله بسیج مردمی و سپاه پاسداران آرزوی موفقیت کرد وبر آمادگی کامل آنان در مقابل حربه های مختلف دشمن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار