کسب مقام اول استانی ووشو توسط دانش‌آموز شهرستان‌قرچک

قرچک (پانا) - دانش‌آموز دبیرستان طاها از شهرستان‌قرچک موفق به کسب مقام اول ووشو در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر استان تهران شد. این دانش‌آموز وجود مشوق را لازمه هر کاری دانست و اولین و استوارترین مشوق خود در این راه را پدرش خواند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول استانی  ووشو توسط دانش‌آموز شهرستان‌قرچک

نازنین‌‌‌زهرا رستم‌‌‌زاده، دانش‌آموز دبیرستان‌ طاها شهرستان‌ قرچک در پایه هشتم در حال تحصیل است که از سن 7 سالگی در رشته‌های ووشو و کیک‌ بوکسینگ فعالیت خود را آغاز کرده است و در آخرین مسابقه خود موفق به کسب مقام اول در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر استان تهران شد.

وی با بیان اینکه لازمه انجام هرکاری وجود مشوق است، به پانا بیان کرد:«اولین و استوارترین مشوق و مربی من در7 سالگی پدر من بوده است. با وجود پدرم علاقه من نسبت به این ورزش روز به روز افزایش یافت و من را در این زمینه به قله‌های موفقیت نزدیک‌تر می‌کرد. در حقیقت مربی و استاد‌های بنده پدرم، استاد شمس‌الله‌کلیوند و دکتر نازنین‌عبدالله‌زاده هستند.»

رستمی با اشاره به توانمندی‌های خود در زمینه ورزشی، تشریح کرد: «من دان یک ووشو و دان یک کیک‌بوکسینگ را دارم و تاکنون در مسابقات بسیار زیادی شرکت کرده ام. همچنین یک بار نیز به اردوی تیم ملی استعدادیابی دانش‌آموزان دعوت شدم که یکی از بهترین تجربیات من در دوره ورزشی خود بوده است.»

دانش‌آموز موفق دبیرستان‌ طاها شهرستان قرچک، در ادامه در خصوص رتبه‌ها و مدال‌های کسب کرده خود، افزود: «برای اولین‌بار در سن 9 سالگی در مسابقات کشوری به لطف الهی مقام سوم را کسب کردم و شایان ذکر است که در مسابقات کشوری یک مدال طلا، دو نقره و برنز کسب کردم. همچنین در مسابقات استانی، یک طلا، سه نقره و یک برنز و همچنین در مسابقات داخلی نیز یک طلا کسب کردم.»

نازنین‌زهرا رستم‌زاده در پایان در خصوص اهداف خود در آینده، خاطرنشان کرد: «آینده یک انسان موفق می‌تواند روشن باشد؛ قطعا من نیز آینده خود را بسیار روشن می‌دانم و باتوجه به تلاش‌های خود، تصمیم دارم در آینده دکترای تربیت‌بدنی را کسب کرده، مربی و داور در عرصه ووشو باشم؛ همچنین در کنار این حرفه علاقه دارم که در دانشگاه فعالیت مفیدی داشته باشم.»

خبرنگار دانش آموز: ندا جلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار