رئیس کمیسیون سلامت شهری شورای شهر تهران:

سازمان استاندارد کیفیت تمامی اتوبوس‌های وارداتی را تایید کرد

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت طبق گفته رئیس سازمان استاندارد، تمام خودروهایی که وارد شده دارای استاندارد هستند و این حاشیه‌سازی‌ها از سوی کسانی است که تمایلی به وارادات خودروهای باکیفیت ندارند.

کد مطلب: ۱۳۹۰۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان استاندارد کیفیت تمامی اتوبوس‌های وارداتی را تایید کرد

مهدی پیرهادی با اشاره به گزارش ارائه شده از ناصر امانی از منطقه جوانمرد قصاب گفت: نکته خوبی در این گزارش مطرح شد و آن به مساله رفت و روب در سطح این محله بر می‌گردد و البته سایر محلات که علیرغم بازدیدهای مستمری که در سطح شهر تهران و محلات داشته‌ایم این موضوع وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه باید تفاوتی در پرداختی‌ها بین نیروهای خدمات شهری و سایر نیروها اعم از نیروهای ستادی وجود داشته باشد تصریح کرد: در دوره مدیریت شهری قالیباف با توجه به مساله ناحیه‌محور بودن، امتیازات خوبی را برای نیروهای نواحی در نظر گرفته می‌شد و انتظار ما این است که با توجه به زمان طولانی کار نیروهای خدمات شهری؛ شهردار تهران تفاوتی را در پرداختی‌ها به این نیروها نسبت به نیروهای ستادی داشته باشد.

پیرهادی همچنین به تعطیلی روز گذشته دو شهر قم و اراک به دلیل گرد و غبار اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ما در ماه‌های آینده و در فصل پاییز با وارونگی هوا مواجه هستیم، بنده از همین تریبون مجدد این موضوع را تذکر و هشدار می‌دهم که در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد و دستگاههای متولی به وظایف خود عمل کنند.

وی همچنین با رد اخبار غیر استاندارد بودن خودروهای وارداتی گفت: این موضوع از اساس کذب است چرا که بنده با رئیس سازمان ملی استاندارد تلفنی صحبت کردم و بنا بر صحبت اسلام‌پناه، خودروهای وارداتی هیچ مشکلی به لحاظ استاندارند ندارند و قطعا واردات خودروهای باکیفیت می‌تواند منجر به کاهش آلودگی هوا شود و مواردی که از سوی برخی از سودجویان مطرح می‌شود جای تعجب دارد!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار