مدیرکل اداره آموزش‌وپرورش استان خراسان‌رضوی:

ایجاد جذابیت برای جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین اقدامات آموزش و پرورش است

مشهد (پانا) - مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان خراسان‌رضوی گفت از محرم، اعتکاف ها، راهیان نور، اردوها و... باید استفاده کرد زیرا ایجاد جذابیت برای جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین اقدامات آموزش و پرورش است و تاثیر زیادی بر جوانان دارد و مصون‌سازی در مقابل دشمن را ایجاد می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد جذابیت برای جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین اقدامات آموزش و پرورش است

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی مربیان جهاد تبیین با موضوع بیان تجربیات و نقطه نظرات مربیان، اظهار کرد: کسانی که در این راه جهاد کنند قطعا مورد حمایت خداوند قرار دارند و جهاد تبیین جهادی مقدس و ارزشمند است.

وی افزود: با تولید شبهات دشمن و انتشار در فضای مجازی مواجه هستیم و باید در مقابل آنها طوری عمل کنیم که از حالت تدافعی خارج شویم و هجمه به دشمن را ما شروع کنیم، ما باید جلودار باشیم و پیشرفت ها را مشخص کنیم.

شوشتری گفت: تبادل اطلاعات در ارتباطات و احصا کردن الکترونیکی اسناد و بانک اطلاعات برای مقابله با شبهات دشمن و استفاده از شیوه های نوین مذاکره و مناظره است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت شبکه‌سازی و انتشار دستاوردها با شیوه های نوین رسانه ای نیز بسیار مهم است، بر این اساس ما نیاز به تولید محتوای به روز و متنوع داریم که جذاب باشد. از طنز گرفته تا محتوای سیاسی و اجتماعی که باعث تحکیم پایه های نظام شود.

شوشتری گفت: کار برای خدا سه خصلت دارد، خستگی ندارد، پشیمانی ندارد، منت ندارد؛ مانند شهدا، جانبازان و ایثارگران که الگوی ما هستند و چون برای خدا رفتند پشیمان نیستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: در این طرح ۱۴۰ همکار فرهنگی حدود ۶ ماه با هدف آگاه‌سازی و گفت و گوی صمیمی با دانش آموزان به مدارس سطح استان با تمرکز بر شهرهای پرجمعیت اعزام شده اند.

وی گفت: بیش از ۳۰۰ اعزام به مدارس در این ۶ ماه انجام شده است.

در پایان از ۶۰ همکار فرهنگی به عنوان مدرس نمونه در این جلسه تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار