آغاز عملیات ساخت چمن مصنوعی آموزش وپرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - عملیات زیرسازی زمین چمن مصنوعی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری، با شروع به کارماشین آلات خاکبرداری شهرداری شهرکرد آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات ساخت چمن مصنوعی آموزش وپرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی وبه نقل از عبدالله پناهی معاون این اداره عملیات زیرسازی تنها چمن مصنوعی اداره آموزش وپرورش استثنایی استان در محوطه آموزشگاه کوشش شهرکرد آغاز شد.

پناهی گفت: با توجه به پیگیری و رایزنی با اعضای شورای شهر و شهرداری شهرکرد، زیرسازی زمین چمن مصنوعی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، با شروع به کارماشین آلات خاکبرداری شهرداری شهرکرد آغاز شد.

وی اضافه کرد: با تشکر از اعضای شورای شهر و شهردار شهرکرد در حمایت و پشتیبانی از پروژه چمن مصنوعی آموزش و پرورش استثنایی امیدواریم با ادامه این همکاری ها و همچنین پشتیبانی بیش از پیش فخرالدین اسدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و حمایت های خیرین بتوانیم در آینده ای نزدیک با توجه به رویکرد مولدسازی، مجموعه ورزشی اداره آموزش و پرورش استثنایی را در مرکز استان راه اندازی کنیم.

وی افزود: پیش بینی می شود این زمین چمن مصنوعی با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری برسد که مبلغی از اعتبار این پروژه از کمک های خیرین و نهادها و مبلغی هم از اعتبارات دولتی و طرح شهید سلیمانی جذب خواهد شد.

پناهی بیان کرد: «ضمن تشکر از مدیر ساعی آموزشگاه کوشش شهرکرد که در زمینه پروژه چمن مصنوعی پیگیر امور است، تأمین اعتبار جهت تکمیل سالن ورزشی و همچنین راه اندازی یک چمن مصنوعی دیگر و تجهیز و راه اندازی چند کلاس درس تربیت بدنی در آموزش و پرورش استثنایی استان، در دستور کار قرار دارد و پیش بینی می شود قبل از شروع سال تحصیلی جدید بیش از ۷۰ درصد این موارد تکمیل و تجهیز شود و به بهره برداری برسد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار