معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تاکید کرد:

اهمیت الگوگیری جوانان و نوجوانان از بزرگان دینی و ملی

تبریز(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به روحیه یادگیری جوانان و نوجوانان، بر اهمیت الگوگیری این قشر از بزرگان دینی و ملی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۸۹۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت الگوگیری جوانان و نوجوانان از بزرگان دینی و ملی

پناه علی حسین زاده در پنجمین پیش همایش دانش آموزی هویت ملی و دینی در اندیشه ثقة الاسلام شهید، ضمن خیر مقدم گویی و تسلیت ایام ماه محرم الحرام و قدردانی از بانیان این جلسه گفت:ما باید همواره با الگو قراردادن شهیدان و ارمان های آن بزرگواران یادمان باشد که از هیچ گونه تهدیدی نمیترسیم چرا که شهدا نشان دادند که با زور هیچ امری پیش نمیرود و بر اساس همین باور از هیچ تهدیدی فرار نکرده اند.

وی افزود:ثقه‍ السلام یکی از شخصیت های بزرگ بوده که در تاریخ آذربایجان حقیقتا خوش درخشیده و افتخاری برای ملت غیور آذربایجان و ایران بشمار می آید.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد:ما از تحریم ها نمیترسیم؛تحریم حتی اگر مالی یا جانی باشد ما باز هم در برابر آن ایستادگی میکنیم اما از تحریف ترس داریم،اگر امروز ما نتوانیم از بزرگانمان تعریف کنیم تا جوانان ما با الگو گیری از آن هادر مسیر درست گام بردارند بسیارخطرناک است.

وی افزود: همه باید دست به دست هم بدهیم و یاد و خاطره شهدا را تا ابدیت زنده نگه داریم؛این بزرگ داشت به این معنی است که ما بزرگانمان را از یاد نبرده و به یاد گفته های آنها هستیم. همیشه باید به یاد داشته باشیم که وقتی هویت یک کشور یا دین از بین برود کشور از بین میرود و ما به این افتخار میکنیم که بزرگ داشت این عزیزان را مهم و مقدس دانسته و در جهت حفظ ارمان های آنها می کوشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار