در مراسم معارفه معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان شد

لازمه بصیرت‌افزایی، تلفیق فعالیت‌های پرورشی، تربیتی و آموزشی است

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت لازمه بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان توجه جدی به فعالیت‌های تربیتی و پرورشی در کف مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
لازمه بصیرت‌افزایی، تلفیق فعالیت‌های پرورشی، تربیتی و آموزشی است

سید علیرضا موسوی نژاد در مراسم معارفه معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل اظهار کرد: باید سند تحول را مدرسه‌ای کنیم و تنها به کار در اداره کل و ادارات شهرستان و مناطق بسنده نشود.

وی با بیان این که کلیه برنامه های تربیتی و پرورشی از صف تا ستاد باید فرآیند محور باشند، تصریح کرد: تربیت یک فرایند است و از نقطه ای آغاز و به نقطه ای ختم می شود و دارای مراحلی مانند کاشت، داشت و برداشت است.

موسوی نژاد، بر پرهیز از مقطعی و نقطه ای عمل کردن در برنامه ها و فعالیت های پرورشی و تربیتی تأکید کرد و ادامه داد: معاون پرورشی محور اصلی و حلقه وصل فعالیت‌های تربیتی در ادارات و مدارس است.

وی افزود: برای تحقق آسایش و آرامشی به دور از عوامل آسیب‌زا در زندگی نیازمند مشارکت و حضور نهادهایی با رویکردی تربیتی خواهیم بود، چرا که لازمه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی در پرداختن به نقش امور تربیتی میسر خواهد شد.

شایان ذکر است در این مراسم؛ علی سرزهی به عنوان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی شد و از خدمات معاونین پرورشی قبل قدرددانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار