مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی:

معلمان مامور انتقال پیام رشادت‌های حضرت قاسم (س) در بین دانش‌آموزان هستند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی نقش معلمان در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت حضرت قاسم (س) را در بین دانش‌آموزان ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۳۸۹۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان مامور انتقال پیام رشادت‌های حضرت قاسم (س) در بین دانش‌آموزان هستند

علی مطهری در جلسه هماهنگی یازدهمین سوگواره سراسری احلی من العسل اظهار کرد: امسال هم همچون سال های گذشته روز ششم محرم که به نام حضرت قاسم بن الحسن(ع) است، همایش بزرگ احلی من العسل با حضور نوجوانان دانش آموز برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ضمن اشاره به رشادت‌های جوانان هم سن و سال حضرت قاسم(ع) در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: مراسم «احلی‌من‌العسل» با هدف ایجاد فرهنگ مبارزه و روحیه شهادت‌طلبی برای جوانان برگزار می‌شود، زیرا جوانان در دوران 8 ساله جنگ هیچ‌گاه در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آمدند.

وی ادامه داد: شب و روز ششم محرم به نام حضرت قاسم (س) با عنوان اینکه هر چند به سن بلوغ نرسیده بودند دلیرانه و با شهامت جنگیدند و به شهادت رسیدند و امروز بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به نسل جدید به عنوان مهمترین درس عاشورا منتقل شود.

وی با بیان اینکه کیفیت برگزاری این سوگواره باید در حد این اتفاق تاریخی باشد، گفت: از نظرات همه نهادها برای ارتقای کیفی برگزاری استقبال می شود.

گفتنی است تجمع بزرگ احلی‌من‌العسل همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار