رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزش خراسان‌رضوی:

شما فرماندهان، انتخاب شدگان مسیر ارزش‌ها هستید

مشهد(پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی عنوان کرد شما فرماندهان بسیج، مانند هزاران فرمانده دلاور جنگ‌های گذشته پرچمدار انقلاب در مدرسه و افراد خاصی هستید که برای این مسیر ارزشمند انتخاب شده‌اید.

کد مطلب: ۱۳۸۹۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شما فرماندهان، انتخاب شدگان مسیر ارزش‌ها هستید

دوره ۶ روزه یاوران ولایت توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی به جهت آماده سازی، تربیت، آموزش و اصلاح عملی فرماندهان واحدهای پویندگان و پیشگامان مدارس استان خراسان‌رضوی، با حضور ۱۲گروه ۱۴نفره نوجوان برگزار شد.

مهدی جعفری، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزش خراسان‌رضوی در رابطه با این دوره اظهار کرد: شما دانش آموزان از این به بعد یک فرمانده‌اید و از امروز با دیگران تفاوت دارید؛ زیرا همانند فرماندهان پیشین علمدار آرمان‌های انقلاب در مدرسه‌اید. شما هم وظیفه دارید با اقتدار به سوی هدف انقلاب که هدف همه‌ ما است حرکت کنید.

وی نیز تصریح کرد: میدان بزرگ مدرسه محل نقش‌آفرینی همت شما است. مدرسه، محلی برای شکوفایی و شناخت دستاوردهای انقلاب و ساختن لشکری انقلابی است. این مسیر، برای انسان‌های آماده است، زیرا هدف ما بزرگ است؛ اما هیچ گاه فراموش نکنید کسی که با خداوند همراه باشد، خداوند نیز همراه او است.

جعفری در پایان بیان داشت: تمام دانش آموزان و نوجوانان این کشور، ظرفیت‌ها و ذخیره‌های ارزشمند این ملت هستند؛ این وظیفه ما است که گستره‌ی سربازان انقلاب اسلامی را برای ایرانی سربلند وسیع کنیم. شما هم مانند کشورتان یک ابر قدرت هستید و همچون حسین فهمیده‌های دوران به جایش جانتان را نیز فدای راه حق خواهید کرد.

دانش آموز خبرنگار: فروغ الزمان چمن‌زاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار