مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر:

همکاری کم نظیر آموزش و پرورش و سپاه، محصول یک باور قلبی مشترک است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه برگزاری موفق اردوی راهیان نور در استان بوشهر نتیجه یک کار جمعی و هماهنگ بود، گفت اگر امروز آموزش و پرورش استان بوشهر در کنار سپاه است، محصول یک باور قلبی مشترک برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۸۹۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
همکاری کم نظیر آموزش و پرورش و سپاه، محصول یک باور قلبی مشترک است

علی موحدی در همایش تجلیل از فعالان اردوهای راهیان نور اظهار داشت: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در سال قبل با تمام ظرفیت پای کار بودند که شاهد برگزاری با عظمت ترین اردوی راهیان نور بودیم.

وی ادامه داد: سپاه امام صادق (ع) از محدود دستگاه‌هایی می باشد که بطور صد درصد در کنار آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه شعار آموزش و پرورش برای همه آموزش و پرورش به عنوان یک اصل مهم محسوب می شود، تصریح کرد: سپاه همواره با اخلاص و با تمام ظرفیت خود در کنار نظام تعلیم و تربیت بوده است.

وی اضافه کرد: هر میزان برای کاروان‌های راهیان نور هزینه کنیم سرمایه گذاری است.

موحدی با تاکید بر اینکه اردوی راهیان نور مصداق عملی جهاد تبیین است، عنوان کرد: جهاد تبیین به این معنا است که اجازه ندهیم جای جلاد و شهید عوض شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در سال قبل بیش از ۷ هزار دانش آموز دختر و پسر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند؛ اما متاسفانه به دلیل کمبود لجستیک موفق نشدیم تعداد بیشتری را به سرزمین نور اعزام کنیم که امیدواریم امسال این کمبودها مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان بوشهر در اغتشاشات سال قبل با کمترین چالش و آلودگی همراه بود که نشان از بصیرت و ارادت قلبی فرهنگیان و دانش آموزان این استان به نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار